en...å sex

en till kvar...en tolvtimmars, sen ledig 3!!! ljuvliga dagar!
Sex totalt, sen är det min tur att ha semester!

Vaknade, snoozade...vaknade snoozade, upp, kaffe och morgonprocedur.
Skippade cykeln tog bilen, in på jobbet, kört nästan hela dagen i 110%
Hem, vattna landet, samtala med Hannisch, käka lite, och nu här
Blir inte livet mer än såhär?!! Hmm då är livet emellanåt liite överreklamerat. Jag menar, man jobbar mer än man är ledig och när man är ledig måste man städa, tvätta, handla laga mat diska aso aso...
Men sen finns ju såklart glimtarna, som gör det värt.
Barnen, vännerna, skratten, buset...men jag vill ha mer sånt...jag vill leva min dröm :)
Men vem vet kanske en vacker dag så gör jag det

Just ja, jag har hittat på en tjej som ska laga min mobil som jag spräckte rutan på på en kryssning för snart ett år sen, inte alls dyrt, men jag tror jag fick ett bra pris!
Sen hittade jag ett år gammla bilder i telefonen, kul! Så de måste jag ladda över till datorn innan hon fixar den för hon ska fixa mjukvaran också :)
Sååå ett år gamla kort:


Boyzen nyinflyttade i Sala

Jag i hårförlängning. Saknar den som fan! Men det sliter på håret, och om ett par år har jag sånt av mig själv, bara jag låter det vara och väna nu. Jag får toppa och tona med lindriga toningar så kommer det snart...ehhh typ se ut så :O) Dessutom har jag beställt så jag kan se ut såhär när man vill snygga lite...löshår på clips :) Funkar när man vill snygga lite extra

 
Anton har bäddat och somnat i Eddies hundkorg


Jag påväg till Powermeet för exakt ett år sen :)
Hehe, och i år blir looken mer prinsessan Leia stuket...tror jag om jag inte ändrar mig :)

Nej men nu ska jag bädda ner mig så jag orkar en dag till i världen som inte är som någon annan, utan tid och rum och med en alldeles egen verklighet
Nattis

http://www.youtube.com/watch?v=mM0-ZU8njdo&feature=related





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0