ett glas vin

Som blev till tre glas och en öl, men thats it!
Jag skulle ju varit fyllechaffis igår till Romme, meen det regnade för mycket för att det ska vara värt att åka. Så jag och grannen tog oss ett glas vin istället. Eller ja...tre.
Vi satt å snacka och lyssnade på musik...hehe grejen är den att vi har totalt helt olika musiksmak...Han gillar typ hiphop aktig musik, och jag rock. Men det finns en del vi klarar av att lyssna på bägge två iaf så det löser sig.
Så när jag satt där sprang han runt och satte upp sina fynd från IKEA på väggarna och så tjattrade vi.

Sen skulle vi ner på Norrmanska, så jag har för första gången på åratal åkt pakethållare...attans vad ont det gör i rumpan!! När vi kom fram till Norrmanska...helt mörkt...och tyst. Så det var tydligen stängt då...märkligt. Så vi gick upp på Lindströms tog en öl och lite nachos. Satt där och tjattrade lite och var sedan rörande överens om att gå hem. Så vi tog vägen förbi kebaben, handlade käk och gick hem. Norrmanska var tydligen inte stängt förresten...bara vi som var flummiga...och lite sugen på å gå in var jag
Men vi gick hem.
Och idag är ju det skönt, annars hade jag väl varit dålig :D

http://www.youtube.com/watch?v=gZUgK7k3pRc

Blir inge Västerås ikväll...jag orkar inte
Jag får väl sitta här hemma å ruttna...men det är ju ett eget val jag gör, så jag får väl skylla mig själv :)

Nu ska jag duscha lite så jag kan åka å handla kaffe...det tog precis slut
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Om jag hade varit med så hade det blivit R&B på köpet...he he

Du är jättefin i hårt o brillorna gör det tufft, sexigt och snyggt...



2010-07-31 @ 11:00:51
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0