första dagen på semestern

Började precis planenligt med att städa, lika bra att göra det första dagen så det är gjort...men solen sken och vädret var gudomligt. Efter en kik på vädret kommande veckan...insåg jag att det såg ut som det brukar göra när jag har semester...regn, mulet...SKIT!!! Så snabb beräkning, bara passa på att ligga i solen idag när solen behagar närvara. Så...hmm hade ju inte planerat det...vad ska jag ta med till stranden å äta? Slängde tillslut ihop scones med bacon och ost i, lite fika och så fick det räcka. Sååå sen har vi varit fyra timmar på stranden. Himmelskt!

Badpojke


Tur det går å gömma magen...eh nästan i alla fall


Nu är vi i alla fall hemma. Har suttit i trädgården och druckigt kaffe
När jag kom in hade pajko fixat håret :D

Snyggve!!

Så nu ska jag plocka lite, sen ska här köras Zumba...målet är minus fem kilo på semestern.

http://www.youtube.com/watch?v=MBeT4ptY9sY&feature=related

Kram


Kommentarer
Postat av: Peter

Nice :)

2010-07-19 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0