Fuuuck!!!!!

Vem sjutton vill jobba när solen gassar från en klarblå himmel? Jag blir ju nästintill suicid när jag måste in nu... jag vill ligga i en solstol., ta ett dopp, grilla, dricka öl och vin, jag vill njuta!!!!!
Skit också...hoppas hoppas bara vid gudarna att min semester är lika bra som det är nu!
Annars får jag spunk...och så måste jag försöka ta mig utomlands...japp så äre bara!
Jaja hann med vattenkrig med kidzen, hänga ut tvätt och sitta i solstolen ett tag innan plikten tvingade på mig långbyxor och in bakom höga murar.

Ja...och i alla fall... vågen vill fortfarande inte peka nedåt...så till frukost: TADAAA...den är god faktiskt...men är man ens i närheten av mätt? Nee skulle inte direkt tro det :S
Sååå...bra mat och mer motion...varför räknas inte att sola som att motionera?!!! Va vavava
 
Jo men så är det i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

Ha nu en skön kväll alla ni som är lediga
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0