Jag överlevde!!!!

Jag älskar sommar och detta väder. Men i mörkblå uniform är det kämpigt...
Men som sagt, jag överlevde helgen!!! Yeeay!!
Så nu är det åtta pass kvar till semestern och en helg kvar att jobba på resten av året! Snacka om skönt!

Igår fick jag i alla fall köket städat. Men jag måste putsa fönster någon dag, det är så jäkla mycket pollen på dem så man ser knappt ut...det och spindelväv :S
Sen skulle jag vilja ha den där lottovinsgten jag väntar på nu, inte sen, NU!! hehe
Så nu är jag ledig i hela en dag.ehh känns lite lite, men men
Så när jag kom hem beställde jag hem pizza, sen är det bara jag och Anton ikväll, vi sitter i soffan och myser och han kollar på en film, skitmysigt!!


Så, hoppas på riktigt fint väder imorgon så vi kan kampera vid stranden med picnic :)
Sen ska jag nog cykla ut till Kornmanstorp en sväng och ta en kaffe, har fått låna cykel och jag behöver motionen och sällskapet. Och det är så mysigt att vara ute och cykla på sommarnätter.
Sen har jag tre långpass denna vecka.
Sen ledig helg.
En öl m Göran är inplanerad på fredag, om han kommer ihåg det :)
Sen får vi se om det blir Powermeet på lördag, beror på om Marie får igång bilen, för jag åker inte dit utan bil.

Sköna kvällar som är inplanerade denna vecka:)
Nu ska jag och Anton gosa vidare
Kraam på er

http://www.youtube.com/watch?v=hyr5WdrEvGI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0