kvällspromenad

Eftersom kvällen blev hemma gick jag och Anton ut på en kvällsprommis.
Kolla ljuset på bilden, det är som mitt på dan fast klockan är åtta på kvällen!!!
Riktigt varmt å skönt hela dagen.
Vi gick och skulle köpa glass...och så glömde jag plånboken hemma... :S
Meeeen vi hittade på ett nästräd, med röda näsor!!!

Reflektion i ett skyltfönster. Ännu en butik i Sala som försvunnit.

Väl hemma hade jag gräddglass i frysen, så grannen stack och köpte jorgubbar.
Sen har vi suttit i soffan och ätit svalkande glass med jorgubbar och kollat på Deep blue sea som gick på sexan.
Riktigt mysigt faktiskt har det varit :)

http://www.youtube.com/watch?v=vRsyyBFcHYQ
Silla fick mig å tänka på den

jamen nu ska jag försöka få Anton i säng, och sluta vänta. Ikväll var inte den kvällen heller. Vem vet, den kommer kanske aldrig, men en vacker kväll väntar jag inte längre :O)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0