lite av allt möjligt idag

http://www.youtube.com/watch?v=yL3lJfpenAc

Vaknade utsövd vid 7.30. Anton sov som en stock.
Frukost, yoghurt med vattenmeln, kaffe
Vädret nja...så jag började putsa fönster och städa...men mitt i putsandet och fejandet kom det...vädret, det var kanon. Så jag och Antron tog beslutet; STRANDEN!!
Så vi packade, kastade oss i bilen, svängde in på ICA och köpte med oss sallader och lektyr och for till Silvköparen. Så vi har badat, solat, ätit och njutit av denna underbara sommardag :)


Laddat med tidningar för solningen på beachen


Anton tränar på att simma


Uppe efter ett dopp i det blå

Lunch!


Anton löser lite korsord



Ankor? Ändor?? Änder? Ellingar?? Eh fåglar!! ;)



Anton lirar lite beachvolley

Vid fyra drog vi hem, molnen började hopa sig och vi var nöjda.
Så hemma skulle jag börja med städning. Meeen skulle bara kolla datorn först.
Min granne pratade för ngn dag sen om en sida som hette badoo.com. Så jag testade att regga mig i morse. Trodde väl att det typ var som facebook...jo tjena my arse!!
Det är ju en dejtingsida!!! Och en sjuk sådan...när jag kom hem från stranden hade jag 43 meddelanden från diverse främlingar som frågar vad jag söker efter...Jisses! Jag söker väl inte! Brukar det vara så på dejtingsidor?
Förvånad är jag...men jag har nog också konstaterat att det inte är min grej, så jag lägger nog ner den sidan.

Sååå nu kom solen igen...och jag ska ju fortsätta städningen. INGEN LUST!!
Sen måste jag åka och handla, jag funderar på om jag ska svänga ihop en paj av något slag som jag kan avnjuta med sallad och ett glas vin nu ikväll. Och det blir ju ypperligt i matlåda imorgon.
Sen tänkte jag ta en cykeltur ut till Kornmanstorp och dricka en liten kaffe. Sen är det bara sängen kvar...för imorgon 5.30 ringer min klocka och snoozandet i 30 min börjar ;)

Ha en skön kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0