lördagkväll...jajjemen och här sitter jag å...sitter

Jaa, jag har ju tillbringat dagen på stranden, solen ville inte riktigt bryta genom molnen, men det var varmt ändå. Och tillslut så skingrades molnen och den ljuvliga solen gassade underbart.
Vi käkade på stranden, ungarna badade och lekte...och hittade ett blåbärsrike :)


Sen hem, kollade med Martina om erbjudande att följa med på Powermeet kvarstod, och jodå. Så på med spackel, upp med håret, lilla kjolen, linnet, ett glas vin...ååå ett sms...han som hade hoppat av så jag fick en plats i bilen...han var på igen :S Och jag har ingen lust att åka till Västerås utan bil. Haha så här sitter jag fixad till tänderna, i vit kortkort, riktigt snygg frissa och sotade ögon. Tja jag är ganska allmänt seg, sååå Anton blev kvar här sen har vi beställt pizza och köpt godis. Det blir en myskkväll i soffan, och inte dör jag av det. Fördelen är ju att jag är pigg imorgon, och förhoppningsvis skiner solen så jag kan njuta av att ligga och bli brun innan jag på måndag börjar göra min sista vecka innan semestern. Dessutom tror jag ju att allt har en mening, så det kanske finns en mening med att jag inte kom iväg till Västerås, det kanske ska vara något annat ikväll :) Den som lever får se!

http://www.youtube.com/watch?v=eWNykOk2ckE


Alltså...den är en aslång reklam om analklåda, analsprickor och jaa vaffan det nu var. Jaaa...jag vet inte...men jag har aldrig hört att någon under 70 haft problem...hmm men tydligen säljer det så pass att de har råd att göra reklam...makabert är det i alla fall.
Det öl och telefoner, mhm jaja, men tydligt är ju att det funkar. Vi köper det vi känner igen, även om jag inte känner så stort behov av att köpa salva för analklåda...och om...så skulle jag nog fråga på apoteket.

Men nehej då...nu ska jag fånga dagen...eller kvällen, så får man se vad som händer å sker.
Trevlig kväll
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0