migrän :/

den vill inte bryta ut helt...den ligger och smågnager och jag bara väntar på att den ska bryta ut helt.
Hoppas bara jag får sova inatt så jag inte har migrän imorgon...
Så nu sitter jag här uppkrupen i soffan, sittandes på halva ryggen...och hoppas det släpper. Kanske är det värmen, kanske stressen på jobbet eller kanske stundar det åska och dunder. Skulle faktiskt behövas lite regn, gräset börjar bli brunt...och det får gärna regna på småtimmarna på nätterna

En himmel som ger ett vagt löfte om regn och åska, så luften lättar, det blir fuktigt fräscht och allt känns nytt. Doften efter sommarregn är så ljuvlig

Lilleman lovar vattna landet åt mig eftersom min huvudvärk inte pallar, utifall det inte kommer regn...hmmm han har vattnat länge nu

Jag bor vid en stor väg och lite nu och då tutar bilarna när de åker förbi huset. Jag kan inte låta bli att le lite...förut tutade en vän på mig när han åkte förbi, oftast söndagar och kallade det söndagstuten. Det är otroligt vad olika saker kan få en att minnas och le.

Men nu örk ja int skriva mer...huvudet bråkar..:S
Ha en bra kväll
Kram


http://www.youtube.com/watch?v=g3DgAJwVeVU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0