mmm åååhhh

Trött, seg och känner mig nästan lite ledsen på något vis. Har inte sovit ordentligt på tre nätter eftersom Jacob grinat sig till att sova i min säng...han som sovit själv i sängen jättelänge, och helt plötsligt säger han att han är rädd. Han far som en liten tätting i sängen, ligger på mig, sparkas och knuffas. Så i natt får han inte sova i min säng, det går inte!!! Jag sover nästan inget.
Sen är jag öm i hela kroppen efter det där förbannade Zumba som jag körde i morse igen. Känner att det inte funkar att köra hur många dagar som helst i rad, utan imorgon får kroppen vila.
Vi käkade frukost i trädgården...jag försöker verkligen...men ingen riktig lust vill infinna sig idag

Ungarna är också lite loja, tror det varit för många sena kvällar. De vill inte göra något och jag vet inte vad jag ska hitta på heller. Fantasin är som bortblåst och det som rör sig i huvudet är mest problem och hur jag ska lösa sånt. Orkade inte ens laga mat, så vi åkte ner på Liljas och satte oss och käkade

Min vackraste Anton, han har så fina ögon och har blivit så ljus i håret ♥

Och sen vädret...alltså det är varmt och skönt,men vädret har varit så konstigt...typ mulet men kvalmigt...jag vill ju ha sol, känns ju dumt och ligga ute i solen när det är mulet. Och nu när kvällen kommer så klarnar det upp...hmm bättre om det var soligt på dagarna och molnigt på kvällarna...å andra sidan är ju faktiskt soliga sommarkvällar mysiga.

Nej idag är en seg, tråkig, trött, och lite ledsam dag. Mina naglar har gått av, kroppen värker, jag ser ut som en padda...jisses vad synd det är om mig idag :S
Hoppas bara att morgondagen blir bättre. haha och att surisen i mig är borta. För egentligen...jag har semester, vänner, två fina barn, familj, jobb...vaffan gnäller jag på?!!


http://www.youtube.com/watch?v=JQv4Ue3hUM8
Matchar mitt humör, och får mig att tänka, texten är vacker

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Silla

Så fin du är påbilden...o linnet var super fint..



JaMair man får vara gnällig o ha dagaman tycker synd om sig själv. Önskar mnasådana dagar hade varit över..men men...



KRAM

2010-07-22 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0