my darling baby, this is a warning, said that i´m leaving, on monday morning

http://www.youtube.com/watch?v=9-9I9vTGSWA

Jag kom på den här låten när jag mailade med en vän, en vän som inte har som hon förtjänar just nu...livet är återigen orättvist. Men jag blir glad av den här låten. Så jag har dansat runt i min lilla kjol och sjungit och diskat lite om vartannat



Grabbsen är här en stund igen när Mange och Björta är på IKEA. Och jag vet...det regnar...men jag vill bara prooova solglajjorna lite... hehe
Ikväll blir det tydligen ett glas vin, så det kan bli najs.
Och jag måste erkänna, inom mig hoppas hoppas hoppas och önskar jag...fast jag logiskt vet att det inte blir så.
Livet är som sagt orättvist... SUCK!
Men nu ska jag inte gnälla, jag ska plocka klart lite, och försöka bli av med den här jävla huvudvärken som inte vill släppa, vem vet...vin är kanske den rätta medicinen.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Silla

Den går varm här också...ler..

2010-07-31 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0