nu känns det lite bättre

När jag låg på soffan och slökollade på tv hade ont överallt och tyckte så synd om mig messade Jensan och frågade om vi skulle ses. Jaaa men...ja såklart! Bättre det än att sitta och tycka synd om mig själv, så jag ringde och frågade om hon hade värktabletter å ta med så jag skulle känna mig lite piggare. Så hon kom och vi satte oss ute i trädgården och tog ett par öl, riktigt trevligt var det!!
Vi hann prata om lite allt möjligt, och ibland är det trevligt att bara sitta och prata om allt, skratta, diskutera och dricka ett par goda öl. Det behövs inte mer, å skönt att slippa stissa upp sig och sitta på krogen när man är trött :)

Såå nu känns det lite bättre. Tack Jennie :)
Så nu ska jag sita här dricka lite kaffe och kolla på tvn
Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv! <3

Riktigt trevligt och mysigt

2010-07-22 @ 11:08:08
Postat av: Silla

Så mysigt...det är t.o.m roligare än krogen..

2010-07-22 @ 11:24:03
Postat av: Maria

Nu när jag ser bilder på ditt hus så tror jag äntligen att jag fattar var nå'nstans det är du bor! Är det bra lgh:er där? Bra hyresvärd?

Inte för att jag ska flytta, men...!

Kul att du hade trevligt på x-ningen! Kan vara skönt att komma iväg lite oplanerat sådär ibland..! Kram

2010-07-25 @ 10:10:36
URL: http://ensammamammansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0