Omplanering

Kan de bli ibland, eller ja typ ofta i mitt fall...
Jag skulle ju ta tag i städandet här inne, men mitt Magnus kom förbi för att låna vattenslangen och tvätta sin bil...hmmm solen sken igen och jag ville inte vara inne...å om han skulle tvätta bilen då har ju han med andra ord alla grejjer....bara att haka på å snika. Jag behövde ju verkligen tvätta och städa bilen så det var ju ypperligt!

Jättebra start

Vattenlek

Wax on wax off...jisses det var fan dödsdömt att vaxa min jääävla skitbil

Efter rn timmes gnuggande...en flammig bil och grannen som hjälper till med tvång så ser man lite härjad ut

Och såklart...medan vi donade ute med å tvätta bilen passade mina ungar på att käka pannkakorna jag ställt på bänken i köket...pannkakorna som var meningen att jag skulle göra crépes av till matlådan imorgon...FAN
Så nu måste jag göra något annat...sååå pannbiffar tror jag att det blir...pannbiffar och en fetaostsallad, det funkar. Tyvärr är det lite jobb bakom det.
Sen ska jag göra mig en riktig räksmörgås med ägg och massa räkor till Twin peaks som börjar 22.45. Ett glas vin och massa räkor, det är lovely.
Städningen av lägenheten får vänta till en annan dag...igen!

http://www.youtube.com/watch?v=cNPab6ATfjc
Mina ungar går runt och sjunger denna heeela tiden   :S
Och den dunkar genom väggen från grannen

Ha en skön kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0