så rastlös och uttråkad!!

Igår kväll när jag äntligen kom i säng...jisses, min säng har nog aldrig varit så skön. Lakanen var lena och mjuka, madrassen perfekt, täcket omslöt mig, det var svalt och jag tror aldrig jag njutit så av att bara gå å lägga mig.
Vaknade i morse, hyfsat utsövd, regnet smattrade mot fönsterbläcket och jag behövde inte skynda mig upp. Nice...förutom...att jag har semester och regnet öser ner. Grått och mulet.
Såå idag har varit en sååån lång tråkig dag...har inte fått något gjort just...
Rastlös, uttråkad...seeg, orkade inte ens anstränga mig och göra mig iordning.
Sen har det kännts lite som om jag är världens ensammaste...fast jag haft lunchsällskap, grannen sitter här nu med min nya granne...eller ja han ska bo i Björns lägenhet i en vecka när björn är kattvakt.
Så Björn har visat honom hur min kaffemaskin funkar...
Och trots att det är folk här, trots mina barn och trots att Lotta kommer och fikar imorgon, det blir Gröna Lund på tisdag, onsdagsklubben med Jennie på onsdag, ev. Midnattstravet beroende på väder på fredag, och kanske åker jag och Jennie till en annan stad och går ut på lördag, folk ringer varje dag...så känner jag mig ensam rastlös och uttråkad.
Semester och vädret är pissigt...så jag vill bara hitta på en massa...bio, öla, fiska, nattpromenader, bada, sola, grilla, bila ngn stans, käka ute jaaa massor....vad som helst...bara det händer något och jag slipper vara själv. Så nu gäller det att fixa lite :)


Sååå...när man inte har ngt å göra går man ut å går med kameran, sen kan man ju blogga om ingenting.
Sista natten kidzen är här nu, och även om det är lite skönt att kunna sova och gå och komma som jag vill en vecka så hänger det på att jag hittar på lite. Gör jag bara det kan veckan bli hur bra som helst.
Så det är upp till mig, så då kommer det bli bra...punkt slut! ;)

Nee om jag skulle vara social med grannen nu då kanske...imorgon väntar städning efter kidzen vart här, tvättning, handling, fika med Lotta och sen får vi se vad jag hittar på imorgonkväll.
Ha en skön kväll

Kram

http://www.youtube.com/watch?v=fJzTFl0ds6U&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0