Say my name, Bitch!!!

Vaknade på onsdagen...och nu hade jag bestämt mig...jag måste ha enorm tankeverksamhet under natten. Satte mig och ringde runt till frisörer och hittade en med en klipptid på eftermiddagen. Håret måste av...det såg för djävligt ut. Och jaaa jag vill ha långt hår som Shakira, men nu var håret i så dåligt skick, tack vare en korkad frisör.
Så med lite vemod i hjärtat, håret var ju till nyckelbenet, åkte jag till frisören.

Så så vart det med håret. Men hon skulle kunna fixa det ännu bättre om jag satte i lite extrahår, då skulle det kunna vara lite längre och med mer tvära linjer...så jag vet vad jag kommer få i födelsedagspresent av mig själv ;)

Sen kom Jensan hit, för vi skulle ner på onsdagsklubben. Har aldrig varit ner på det...jag gillar egentligen inte hotellet så mycket, men testa kan man göra.


Alltså...skulle jag vara krogägare och ha onsdagsklubb över somrarna skulle det vara mer...jag hade nog haft en stor kolgrill igång ute där man grillar spett och majskolvar till exempel som finns att köpa. Jag skulle se till att ha massa stora parasoll och att det var trivsamt att sitta. Jag skulle se till att det fanns frozen drinks med frukter och bär att köpa och jag skulle INTE avsluta musiken på uteserveringen 22.00...men men jag är inte krogägare
vilket märktes...
Det var ju...ehhh nja...:S
Men jag träffade på en kille jag nyss varit ute på partaj med, som jag egentligen inte känner men som jag spenderat massa timmar med helt plötsligt...och han och jag pratade lite om det vi var ut på. Att han tyckte att det var märkligt...jag kan hålla med jag förstod aldrig heller.
Att vill man bara kunna heja räcker det med ett mail eller en kaffe...
Och att dessutom så kanske man ska kunna fortsätta ha vänskaplig kontakt efteråt, som det är nu är det precis som om vi knappt kan hejja i alla fall. OCh mina vänner kan jag heja på, ringa till, hitta på grejer med och berätta om vad som händer i mitt liv...men ibland verkar det som om vissa tror att man inte vet något. Men som Jennie sa...Marie, du säger att du inte känner någon i den här stan, men du pratar ju med folk här och där.
Och då kom jag på det...att jaaa det gör jag, jag känner en hel del folk helt plötsligt. OCh då får man också veta vad som händer i stan, vilka som träffar vilka...och tyvärr hur de personerna är.
Men vi var överens om att den här personen är riktigt rolig, trevlig och bra trots att det är konstigt mellan oss, it takes two to tango...
Och med tiden visar det sig väl hur det är.
Men jag ville inte riktigt prata om det...så jag hummade väl mest och lyssnade och diskuterade Arnold Schwarzeneger och Jofabåtar hahaha.

Vi gick hem tidigt i alla fall, jag skulle ju upp och skjutsa Magnus till Memira i Västerås för att han skulle lasra ögonen.
Så jag Magnus och kidzen åkte:)
Och när vi var i Västerås så säger anton..jag måste spy. Tror du jag hann stanna mitt i Västerås...neee, så han spydde...i bilen  :S Stackarn..
Så på med varningsblinkers ut med ungen och torka...
Vi fick bort det bra faktiskt. Så när vi lämnat av Magnus åkte vi ut på Hälla. Djurmagazinet och inhandlade två fiskar och en liten växt

Sen IKEA...haha handlade 3 saker, inte illa:)
Och så gick vi runt i köpcentret. Och reor överallt, så på rea hittade jag ett par solglajjor som känns som om de funkar. Jag har ju svårt att hitta sånna eftersom jag har ett litet men fyrkantigt ansikte. Men dessa funkar, tycker jag och 60 spänn...det funkar!!!


Magnus famlade runt som en blind, han skulle blunda i 5 timmar efter operationen...och tja...jag skulle inte vilja leva med en blind...hehe i alla fall inte när de är nyblinda...attans vad famlande och så får man serva.
Sen kom en vän och fikade och stannade ett tag. Vi behövde nog prata, även om jag är sååå dålig på att prata djupa saker som går in på privata biten...jag blir liksom stum på något vis. Men det behövdes.

Så idag skulle jag varit fyllechaffis till Rommetravet, såg faktiskt fram emot det.
Men Björta ringde och vädret var för dåligt...inställt.
Så nu vette gudarna vad jag ska hitta på ikväll...
Det visar sig väl.
Ha en härlig fredag
Kraaam

http://www.youtube.com/watch?v=lJibQNkhX5s


Kommentarer
Postat av: Silla

Håret blev jätte fint... Super snyggt... KRAMAR

2010-07-30 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0