skaka rumpa

Jaha, nu är det äntligen gjort. Plejset är städat, all tvätt är tvättat, (uniformen ligger längst in i garderoben!).
Gick upp tidigt i morse eftersom Magnus messade mig igår att Anton skulle till tandläkaren 8.30 idag. Så jag slet upp ungar ur sängarna, duschade hällde i mig ett par koppar kaffe och åkte till tandläkaren. Var där precis halv, det stod en lapp att receptionen var stängd så man skulle sätta sig å vänta så ropar de upp en. En kvart senare har fortfarande ingen ropat upp oss, så vi stövlar fram till disken och ropar hallå. Det kommer en dam och vi frågar hur det ser ut om vi får komma in snart. Hon börjar bläddra i datorn och ser lite uppgiven ut...sen frågar hon efter personnummer. Så plickar hon runt lite och säger -Jaaa ni är en månad för tidig...han har tid den 20e augusti. Tanten bakom mig så tjurig ut och vi gick därifrån och kände oss lite fåniga.
Men när vi ändå var i farten kunde vi ju passa på att uträtta lite ärenden, så vi handlade frukost och lunch, tankade, fyllde luft i däcken på bilen. Så när vi kom hem käkade vi frukost, grapefrukt och nygräddade frallor.

När jag sedan städat vårt lilla hem så fixade vi tacos och en vinbärspaj. Jacob hade plockat vinbär och tjatade om att han ville ha en paj.



Sen kan det hända att jag somnade en liiten halvtimme...hehe det fina med semester!!
Sen har jag Zumbat och gått ut och gått en timme. Så nu börjar jag komma igång, fortsätter jag såhär är jag snart inne i det och då vill jag inte vara utan det, så det känns bra.
http://www.youtube.com/watch?v=9KTHmAJ-4ro&feature=related

Såå nu sitter jag här och njuter av att jag inte behöver lägga mig, för jag har inget att passa imorgon utan jag har SEMESTER!!! hehe
Och tänk vad ett hej kan göra att man ler ibland.
Men nu ska jag planlöst zappa runt lite på tvn och bara vara.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0