ååå så trött, men glad ändå

Så trött, kommer somna på fem röda sekunder ikväll. Så fort mitt huvud landar i den mjuka kudden kommer ett leende sprida sig i mitt ansikte, en suck av lättnad och sakta driva in i den sköna sömnen. Längtar redan!!
Så går det när man inte sover på nätterna utan umgås istället. Det är ju lite svårt att hitta tid att träffas ibland när man jobbar skift heltid och har barn. Så då blir det så lite nu och då att man inte sover.
Och appropå det...jag kommer inte gå skift så länge till alls, utan jag kommer snart gå över och jobba dagtid. Jag ska få gå som klienthandläggare på jobbet, så nu blir mitt liv betydligt mycket enklare. Aldrig kvällar helger eller röda dagar :) SÅ härligt!


Sen kan jag bli lite förvånad över att folk i min ålder inte insett ett välkännt faktum ännu...det mesta kommer alltid fram , allra helst om man väljer och dela med någon annan. Det finns ett ordspråk:
"Behåller jag min hemlighet, så är den min fånge. Släpper jag ut den, är det jag som är dess fånge"
Så den dag man yppat saker högt som man inte vill stå för...så kommer det onekligen på något vis spridas...
Men det finns ännu ett bra uttryck:
Keep you´re friends close, but you´re enemies closer...
Ligger något i det. Så jag säger inget. Jag avslöjar inte vad jag vet och får höra, jag konfronterar inte, sprider inte vidare, utan jag väntar och ser vart det bär hän.
Så även fast jag inget säger så vet jag, och jag betraktar och vet att vissa saker straffar ut sig sjävt ;)

OOO min Ed Hardy bikini kom idag...och så grymt jävla snygg!!! Och så grymt jävla liten...XL som inte ens täckte en tredjedel av mina bröst...det måste vara pygmé XL...eller Small skulle jag vilja kalla det. För nog för att jag har bröst...men inte större än XL!
Så så blev det med den  :( faaan
Trosorna satt dock okej...men ingen idé att bara ha trosor...så jag får väl sälja den...snyft

nee nu ork jag inte skriva mer..ska fixa lite käk, sen slöa framför teven innan sängen lockar :)
ha en skön kväll
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=ZaI2IlHwmgQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0