en dag på stranden


Vaknade ännu läskigt tidigare i morse än igår, och jag lovar imorgon kommer jag inte orka gå upp när klockan ringer... Men eftersom jag hade så mycket tid till förfogande så gjorde jag amerikanska pannkakor med färska jordgubbar och lönnsirap till frukost åt oss. Och jag förstår varför amerikaner är feta, för jisses det är himmelskt gott. Men en sån sak jag gör extremt sällan. Men är man ledig och har tid så är det värt att lägga lite tid på maten över huvudtaget eftersom det så ofta när man jobbar får bli snabba alternativ. 

Sen mötte jag och kidzen upp Lotta och Cassie på stranden. Solen strålade från en blå himmel och det var underbart! Fyra timmar bara flög förbi, sen försvann solen, och vi med den. Är inge mysigt å ligga på stranden utan närvaro av sol. Så vi åkte och delade på en pizza och sen hem. 
Och jisses vad trött jag blir av att vara ute hela dagarna. Men skönt trött, jag somnar ovaggat och sover riktigt skönt på nätterna, trots diverse märkliga drömmar. 

Så resten av dagen blir det till att plocka å dona och sen tänkte jag snygga lite. Måla naglar och fila fötter och sånt man ska försöka hinna med. Sen får vi se om ogräset får sig en dust till idag eller om det får vänta lite. Ungarna ska i alla fall sova hos sin pappa i natt och sen hos hans syster i helgen. Så det blir lite tomt. 

 http://www.youtube.com/watch?v=886AQqcM8Tk
Dagen utan dig i tanken har inte kommit än :)

Ha en underbar dag
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0