Fix- å trixdag

Massor att fixa inför lördag och en hel del har jag hunnit med. Städat hela lyan, tvättat, varit på systemet, hämtat klänningen och handlat mat för helgen.
Detta trots att solen skinit och jag helst hade setat ute i solen och bläddrat i tidningar och jobbat upp en bränna...meeen jaja jag får väl inte hudcancer i alla fall.
Menyn till lördag är bestämd:
Fransk potatissallad med feta, soltorkade tomater och rödlök med grillspett
Sedan en hemmagjord rabarberpaj med vaniljsås
Och såklart vin :)
Och som det ser ut får vi bra väder.
Längtar, för det är ett skönt gäng med tjejer som kommer närvara

Min klänning som jag köpt är sååå snygg...meeen tja det hade ju inte gjort något om jag vägt 5 kilo mindre...
Den är kort figursydd, men inte riktigt efter min figur. Men envis som jag är så vill jag absolut ha den, jag ser ju ut som jag gör oavsett var jag sätter ovanpå.
Magnus tyckte klänningen såg ut som ett nattlinne...det tycker inte jag. Så den ska på! Basta! Tillsammans med mina favoritpumps! Hehe jaja jag läre ju ha vad som är min stil oavsett
http://www.youtube.com/watch?v=tj4OgWq5OmE


Lillbusen hjälpte till å bädda rent...han hade en udda teknik där han satt i påslakanet när han drog på det...men det blev hur bra som helst när det var klart.

Sen har jag slängt i en färg i håret för att hinna det innan lördag...ljusbrun, som såklart blev mörkbrun, å så var det med det :)
Imorgon åker kidzen till sin pappa, jag jobbar och så ska jag ägna mig åt att marienera kött och kyckling och fixa inför grillningen.
Och vara hemma och bara ta det lugnt på kvällen eftersom det räcker med lördagen.
Ska bli skönt att vara helt själv en kväll faktiskt.

http://www.youtube.com/watch?v=A6gaS9wrtM4
Förhoppningen för lördag kväll....a crazy crazy night!!!
Och kan det bli annat? Sommarnatt, god mat, vin, goda vänner! Nope det kommer bli en underbart crazy night!!

nehepp, vika in tvätten då, den borde vara torr :)
Skön kväll på er

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: silla

mmm va gott jag kommer... ;-)

2010-06-04 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0