jag håller på att dö

Imorse kändes det som om det var Golgata jag gick uppför... Tunga steg och lite ångest i bröstet.
Solen strålade från en blå himmel, det var varmt och skönt, luften doftade ljuvligt, fåglarna kvittrade...och jag, vad gjorde jag? Jo tog på mig mörkblåa kläder från topp till tå, strumpor och gympapjucks... och går in genom en mur...för att sitta inomhus nästan tolv timmar och se ut genom fönstret att vädret är absolut underbart. Egentligen borde jag varit ute, för att ta tillvara på ljuset och värmen...men det är jag inte... jag är inne hela dagen, och lika imorgon...och på fredag...jävla skit känns det just nu. Men jag har min semester kvar...om fyra veckor är det min tur, hoppas vid gudarna att solen skiner lika underbart då som nu...
Och nu har det ju vänt. I förrgår var det årets ljusaste natt, nu går vi återigen mot mörkare tider... suck!
Jaja vad är väl en bal på slottet...??
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Va glad att du inte har semester nu...Om 4 veckor är sommaren som bäst..o det är då du har semester.. NJUTA får du göra då..kram

2010-06-23 @ 12:01:44
Postat av: Jennie

Vi har ju vårt härliga kvar :)

hoppas också att vädret är kalasbra, för det har jag beställt!

Man får väl försöka njuta de korta stunderna man kommer åt nu

hang in there!

kram

2010-06-23 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0