måndag igen

http://www.youtube.com/watch?v=KqUalKrZpg4

Ibland får man massa bra minnen av en människa på kort tid. En människa som väcker massa inom en; skratt, tankar, gemenskap, ömhet, respekt, önskningar och massa massa mer.
Vissa människor är helt enkelt bara genuint underbara, precis som de är.
Och de kommer vara sånna som man aldrig glömmer, även om det inte blir som man vill eller tänkt sig. Men glad att man fick privilegiet att träffa dem. 

Ska väl försöka ta å städa upp i min lya. Jag trivs så bra när det är städat. Och inte så bra när det är ostädat...men jag är lite seg idag så jag kommer inte riktigt igång med städningen. Hmmm undrar som en flundra vad jag ska hitta på för att få arslet ur vagnen och städa! Kanske AC/DC på äckligt hög volym...hehe det brukar funka :)
Jag har ju privilegiet att vara väldigt ledig imorgon, så det gör ju inget om jag donar sent ikväll. Så jag har ju direkt ingen stress eller panik bakom det. Men ändock så är jag en sådan som jobbar allra bäst och effektivast när det finns lite press bakom, jag har en tendens att dra ut på saker och ting annars, och hitta på femtioelva saker att göra istället, jag menar det är aldrig så viktigt att fejsbocka, koll mailen, kolla upp ditt å datt eller ringa det där samtalet som när det är dags att städa utan tidspress...hehe men å andra sidan, jag har ju tiden på min sida just idag ;)

Och imorgon...ledig...och jag har inte en enda plan för dagen!! Jag som brukar ha massa planer...hmm jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt. I och för sig är det ju väldigt skönt att ha en dag utan massa måsten och tider att passa. Sen kommer ju kidzen imorgon kväll. Najs!

Men nu fick jag lite annat å göra...städningen får vänta lite ;)
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0