Musten gick ur

Kom hem och landade i soffan, musten gick ur mig så här har jag blivit sittandes, har inte ens bytt om. Jag skulle ju se sässongsavslutningen av Greys anathomy...men inte var det ikväll...hmm undrar just när den var? Hopplöst vad tankspridd och disträ jag blivit...jag som alltid haft stenkontroll och minns allt, får inte ihop mycket känns det som om emellanåt.
Istället var det ngt skitprogram om en tjej som skulle försöka bli lesbisk...varför vette gudarna. Varför ska man försöka, antingen är man väl eller inte?!
Visst kan man vara attraherad av personer av samma kön, men det gör en ju inte till lesbisk. Jag skulle till exempel inte kunna leva med en kvinna i en kärleksrelation, jag älskar män alldeles för mycket! Men jaja det var ett ganska intetsägande program, för inte lyckades hon bli lesbisk för att hon bodde med lesbiska tjejer en månad och sprang på gay-klubbar.

Så har jag fastnat lite i Amy Whinehouse, skön musik att inte ha ngn must till :)
Ååå köpte en trisslott...för jag skulle bli miljonär...jag vann 75 spänn...nja inte vad jag tänkt mig. Sen gjorde jag två rader till lotto på lördag och skulle ha en andel till ett system lotto...men när jag kom hem nu såg jag...jag har fan fått en andel till travet imorgon...jag måste vara enormt otydlig! Jaja vem vet det kanske finns en anledning...meeen nu måste jag köpa en andel till lotto imorgon...för om de vinner och jag hade tänkt köpa så skulle det gräma mig enormt att jag fick fel, och har jag tur lurar en storvinst på hästarna imorgon :) Men med min tur blir väl utdelningen ungefär 12 kronor då...


En trött och risig Marie som behöver gå in i duschen och sen sooova.
http://www.youtube.com/watch?v=5LTPRJqt2z4

Så natti natti
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0