semester!! ;)

Eller nja egentligen inte...jag är ledig i två dagar, men väljer att se det som semester :) Så det var systemet på vägen hem, sen affären. Hem börja med hallonpajpannacottan, tända grillen och invänta glöd.
Anton har ju varit sjuk...eller sjuk, det var nog snarare värmeslag/vätskebrist, så jag ringde och frågade om de ville äta med mig. Så han fick önska sig vad han ville.
Grillade kycklingfileer med vitlökssås och pommesfrittes löd beställningen.
Så det var bara att fixa, och det var ett nöje. Så vi njöt av god mat i trädgården.
Sedan fick Anton vara kvar hos mig, och Jacob ville åka hem med MAgnus, och det är faktiskt mysigt att vara själv med en av dem emellanåt. Man umgås på ett annat vis.
Anton ville se Avatar, så vi tittar på den och äter efterrätten som var lite svalkande och syrlig, och sen såklart massa färska jordgubbar på, så det är riktigt mysigt och soft.
Ingen stress, bara vara, och till det såklart ett glas vin ;)
Jag testade smultronvin med schweppes tropical, och det är sött lättdrucket och somrigt, så det funkar :)


Anton hjälper till att skära sallad




Myspys

Imorgon ska jag åka en sväng och hälsa på Hanna. Har inte sett henne sen hon gick på semester, så dax för ett stop i Avesta :)
Sen hoppas jag att regnet de utlovat övergår ganska tidigt på dan till strålande solsken så jag kan njuta av att vara ute.

Nu har jag räknat lite...och jag har 11 pass kvar till min riktiga semester. Det minskar i alla fall! Yeey!

http://www.youtube.com/watch?v=AqKmWslGiac

Nämen jag har faktiskt inget av intresse jag vill skriva här..moahahaha
Så jag ska mysa lite mer med Anton och palta vidare i sakta mak här hemma.

Kramen


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Ses imorn!!! Trevligt!!! Hoppas på lite sol, man vill ju inte blekna.... ;-)

2010-06-29 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0