Separate ways

http://www.youtube.com/watch?v=k7p2NJfGKxk
Grym!


Utekväll i Västerås igår. Solen sken, det var en helt perfekt sommarkväll. Vi började med att dricka champagne med frysta hallon och blåbär i som Jennie hade med sig. Jag menar, det ska banne mig drickas med stil! Hehe ett glas i alla fall, sen gick det mesta ner. Vi var hemma hos Tomas, beställde hem pizza, drack umgicks och bara hade det allmänt trevligt. Sen fick vi springa till bussen som gick ner på la stada, och snacka om tjurig djävla busschafför...om man läser på VL:s hemsida står det att man kan betala med kort...men man måsta ha en sms biljett, och då fick han vänta lite medan vi fixade det. Då började idiotfan gnälla om att det ska vara klart innan man går på istället för att fråga om man behöver hjälp med hur man gör...så liite irriterat förklarade jag för honom att han kunde lungt hålla tyst och vänta för vi är betalande kunder och utan oss har han ta mig fan inget jobb. Han svarade lite bistert att jaja det är vad du tror...ehhh?!! Utan resenärer är det nog ingen idé att ha en buss...å då får inte han jobba som en bitter jävla chaffis heller...
Jaja
Väl nere på stan kunde vi konstatera att BMB inte hade öppet...mysko...så vi gick på Harrys. Trevligt var det, så strax före två skulle jag och Jennie springa till bussen, då en serb som vi trodde var spanjor som inte pratade spanska eller engelska(...hehe ja hur var nu det där?!!) men pratade svenska, talade om att sista bussen hade gått elva eftersom midsommardagen räknas som söndag..ehh jaaa just ja. Tack och lov för att vi har vänner i Västerås så vi fick sängplatser i alla fall! Tusen tack! :)

Å nu fick jag kort som Jensan tagit å så jag passar på å slänger in några av dem också

På väg till Västerås

Snygg!


Å hur sitter man grasiöst i en puff?!! ;)


Bladiga

Efter att ha sett dessa kort är jag övertygad om att mitt beslut om att äta mer GI-inriktad mat och byta ut ett mål mot pulver är helt korrekt...För inte fan ser jag svältande ut direkt...

Och även idag strålade solen och vi fick skjuts hem från Västerås så vi skulle kunna njuta av solen innan det är dags att krypa bakom murarna igen.
Så kidzen kom hit och vi har grillat lite...
Sen måste jag verkligen städa ordentligt nu...när jag jobbar massa långskift och i övrigt inte är hemma så blir det lite...ofint hemma, så jag måste bara försöka fixa till lite ikväll.

Jag och Pako tar en solpaus under äppelträdet

Mmmmm ♥

Sååå nu ska jag göra lite annat...funderar på en lååångpromenad, men vi får se
Kramen


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej du ser inte svältande ut - o tack gode gud för det, för det är faktiskt inte snyggt nå'nstans!! Du är så fin som du är!!!

Ni verkar ha haft en kul kväll i V-ås - längtar lite tills man själv kan gå ut o mingla lite!! :-D Kram

2010-06-27 @ 21:27:55
URL: http://ensammamammansblogg.blogg.se/
Postat av: Silla

Nej verkligen inte...du ser inte alls svälande ut..Så ät på...



Ni kunde gått ha sjungit till busschaffören...



KRAM Silla

2010-06-28 @ 00:13:50
Postat av: Jennie

Det får vi göra om, snart! =)

Och du är superfin precis som du är

puss

2010-06-28 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0