strandfrossa

Vaknade av att solen lyste upp hela rummet, utvilad och med energi. Skuttade ur sängen in i badrummet för att inse att jag möttes av ett monster...Där stod han och tittade på mig, helt stilla...och eftersom jag gått in innan jag noterade hans närvaro stod han emellan mig och dörren...Fet med långa ben...många ben...åtta ben och en miljon ögon som alla tittade på mig. Min fasa...en spindel, och inte en vanlig utan en muterad så bara den feta kroppen var ett par centimeter...till de kom tjocka ben...så han var nog en fem centimeter...ett riktigt monster...
Han skar av min väg, vad gör man. Jo man greppar rengöringssprejern med en försiktig rörelse så han inte ska reagera...sen sprutade jag allt vad jag kunde på honom, han försökte fly, än till höger än till vänster. Steppandes skrikandes lyckades jag tillslut våga krossa honom med flaskan...sen då? Fick jag vänta in att någon kom som kunde lyfta bort flaskan och ta bort det vidriga äcklet...Fy sjutton vilka vidriga djur!!!

Barnlecdig idag, men eftersom solen sken hade jag bara en tanke i huvudet.
Stranden, och stranden...varför åka utan ungarna? Så jag ringde Magnus och så var det bestämmt. Så jag ställde mig och stekte pannkakor så vi skulle ha lunch med oss och ringde ett samtal till min chef:
-Hej, det är jag. Du det är 25 grader varmt, solen skiner och jag tänker ligga på stranden hela dagen och njuta allt vad jag kan, ville bara tala om det för dig!
-Håll käften!
-Hehe ha en bra dag!!!
Hoppas han uppskattade att jag hör av mig ;)

 På stranden var det underbart, inte så mycket folk, helt perfekt väder och en lätt ljummen bris. Och helt plötsligt dök Jensan upp! Riktigt trevlig att vi kunde prata lite ditt å datt. Riktigt mysigt var det i alla fall, och jag har tagit årets första bad...gånger två! Och det var helt okej...och av skäl att min kropp inte gör sig så bra på nästintill nakenbilder besparar jag er bilder på det! :)




Så efter en mysig dag på stranden så åkte vi hem och tände grillen. Och eftersom jag bestämt att jag har minisemester så fick det ju bli ett glas vin ikväll också. Lovely!
Och av ngn märklig anledning vill inte solbrännan ta i ansiktet ordentligt, men tillräckligt för att jag ska slippa ha masa krämer och skit i ansiktet, det är trevligt och morgonproceduren går ju trots allt lite fortare :)

http://www.youtube.com/watch?v=fvP0uwl3Q6A

Neee fyfan, dona lite här då
Kraam


Kommentarer
Postat av: Jennie

Riktigt trevligt och lyckat! :)

2010-06-22 @ 22:02:03
Postat av: Silla

Mys dag... det hade vi med på badet....KRAM



har aldrig tänkt på pannkakor men det ska jag med göra o ta med..

2010-06-23 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0