Underbara underbara sommarväder

Och så slösas hela dagen bort på jobb...men jag hoppas vid gudarna att min semestervecka blir såhär!
Sitter hemma hos Magnus nu. Han har kidzen eftersom jag jobbar och Anton är jättesjuk men inte Jacob. Så för att Pajko ska få ta sig ett svalkande kvällsdopp så sitter jag här med Anton en stund.


Men längtar hem så jag får ta av mig uniformen...hmm undra som en flundra om det inte är bud på att jag också ska åka och kyla ner mig lite med ett dopp i en sjö. Skulle inte vara helt fel, faktiskt så skulle det vara helt ypperligt.

Nej nu ska jag försöka munta upp Anton lite, och hoppas att jag får komma hem snart för jag håller på att dö av värmeslag!! På riktigt...snacka om att jag är en heeet brud nu ;)
Hehe Kram

http://www.youtube.com/watch?v=zyup4uVJTlE





Kommentarer
Postat av: Hanna A

Såååå... du jobbar i skjorta du.... fick du lika många korkade kommentarer som jag fick då eller??!! Jag ska ALDRIG mer ha skjorta dagtid på jobbet!!!!! Möjligtvis på natten..... Puss puss

2010-06-29 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0