VAB

Jahopp...nu blir det VAB imorgon, barnvakten var jättesjuk så jag blir hemma imorgon med kidzen.
Lite trist med VAB, för nog förlorar man pengar på det, och det ska väl inte vara det mest strålande väder imorgon. Men men man får ju inte välja sådant.

Jobbat har jag i alla fall gjort idag, och tittat på våran vackra kronprinnsessa som såg så lycklig ut under sitt bröllop. Men hennes eländiga karl vsåg som vanligt ut som en pedofil med ett påklistrat falskt leende... Huahua hoppas bara han är bättre än vad han ser ut att vara...
Men man ska ju inte döma hunden efter håret som man så vackert säger...jag menar kolla bara på mig...alldaglig, vanlig, inget märkvärdigt alls, verkar ganska hård och tuff, bestämd och man kan tro jag klarar vad som helst...men det är hur jag ser ut utåt...innåt är jag en prinsessa som har ganska lätt till både glädjetårar och sorgsna tårar...för att inte tala om mina arga tårar... :S




http://www.youtube.com/watch?v=dscfeQOMuGw

När vi kom hem så hjälptes vi faktiskt åt att städa, så nu är det städat och fint. Innan jag går på semester ska jag ha storstädat ordentligt i hela lägenheten, putsa fönset och städat och tvättat bilen så att allt inte är kvar till sen.

Men faktiskt...nu ska jag ta mig ett eller två glas vin...och se om jag kan tänka på något annat en stund :)

Rådjer rådgjer åvär änd aåot

Kram♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0