woohoo! ledig :)

Igår eftermiddag hade ungarna skolavslutning, och idag gick de sitt sista pass på fritids på 4 veckor...sen går de en dag på fritids å sen är de lediga 4 och en halv vecka till :) Så nog tycker jag att de får ordentligt sommarlov trots allt.
Så ikväll har vi firat, de fick välja vilken mat de ville...och de valde korv med bröd!!!! haha jaja deras val, och inte blir det så mycket disk heller.
Sen köpte vi tårta...inte en utan två... Men två var för att den första tappade Jacob i backen utanför affären och jag tyckte så synd om honom...så vi fick köpa en till.

Har haft så in i vassens förbenat hektiska dagar på jobbet de senaste två dagarna, så det är så skönt att vara ledig i två dagar nu. Två dagar som jag bestämt ska vara soliga ;)
Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur jag ska lyckas orka med att jobba fyra och en halv vecka till innan jag går på semester...hemska tanke!
Jag behöver verkligen ledigt.

Hittade en kul grej i mobilen...min kamera kan ta helt meningslösa kort med inställning...helt otroligt att jag efter två år fortfarande kan hitta på funktioner jag inte lagt märke till tidigare...men å andra sidan, vad ska man med foton av följande slag till?

Även om det är lite kul så känns det inte som en effekt jag kommer använda sådär väldans mycket...troligen kommer jag aldrig mer använda den:)

I natt hade jag en så enormt sjuk dröm igen...och den var riktigt sjuk..hehe jag vet inte vad jag har för fantasi eller hur det egentligen står till inne i mitt huvud, och denna dröm bådar inte gott:

Jag är hemma hos dig (en person jag kännde förut)
Men inget ser ut som det brukar, men allt som har hänt har hänt på riktigt. På något vis hamnar vi i sovrummet och myspysar...då jag inser att han istället för en penis har tre....men pyttesmå, så små att de bara går ca 3 millimeter utanför huden. Jag kommer ihåg att jag tänker att hur faaan gör jag med det här...tre små pluttar...så jag slickar lite förstrött...och det smakar usch och fy...och helt plötsligt så talar han om att han inte kan få upp dem för jag är så enormt oattraktiv och att han faktiskt försökte men det gick inte med fula mig...och han hade alltid tyckt att jag var motbjudande
Så jag blev arg skällde lite och var påväg hem när jag vaknade

Där kan vi snacka sjuk dröm, och den var ganska lång med massa prat och detaljer...jag hade en ganska olustig känsla när jag vaknade...Jisses vilken udda fantasi jag har när jag sover!!
http://www.youtube.com/watch?v=txlXcJDtDwM

Imorgon blir det frukost med yoghurt färska jorgubbar och solrosfrön och frallor :)
Sen ska jag städa lite och tvätta, sen kommer Lotta å fikar lite. Hon har sin tröja hos mig och jag har vägrat lämna den på jobbet då jag hellre tar en kaffe med henne och pratar lite allmänt om livet med henne :)

Å Carina fyller år idag...grattis grattis!! Ska åka hem till henne och gratta någon dag mer ordentligt :)

Usch jag fryyyser...sommarvärme nu tack...
En lång varm dusch hjälper nog :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

hahahhahahahahha vilken dröm...dör av skratt...ahhahahah

2010-06-15 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0