åldersfixerad?!!

"Don't come in to work tomorrow. In fact, don't come back at all. Basically, I don't want you around, cause you're-- I'll keep this simple-- a cock. A small, pathetic, flaccid, looking-at-your-shoes-constantly kind of a cock. Okay, bye-bye!"
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/
Hahahaha skön kille...men schize vilka märkliga nätter han måste ha!

Igår fick jag mig en tankeställare. Jag är ju 30, och faktiskt riktigt nöjd med det. Jag trivs faktiskt med mig själv. Och även om allt var enklare när jag var 20 så var det på grund av ett lite naivt dikotomt tänkande som nu är mer nyanserat och jag är mycket mer tolerant för olikheter, vilket jag upplever som bra.
 Dessutom är jag mer rädd om det som är mitt i mitt liv och inte villig att offra allt på ett kort, jag vill ha det kvar paralellt med livet med andra. Och det tror jag är en förbannad fördel.
Men i alla fall...jag fick höra att jag är åldersfixerad...inte över min ålder utan över andras...och faaan han hade ju rätt. Jag är jäkligt "smal" vad gäller ålder...jag har ngn idé om att män jag skulle kunna tänka mig att träffa ska vara i min ålder...dvs...runt 28-29 upp till ca 35...Och varför?
Vad säger egentligen åldern om någon? Jag måste nog ta och lägga ner den åldersfördomen och se till människan i fråga... Så jag fick skamset erkänna att så var faktum. Och tja jag ger honom väl en chans om inte annat kan man hitta en go vän, så han fick mitt nummer. Och det var nog inte så dumt, han fick mig att le både igår kväll och i morse. Så jag väljer å se det som här och nu. Strunt i sen.

Jag är sjuk, riktigt krasslig, men har jobbat. Så jag känner mig liten, ynklig och ömkansvärd. Orkar inte städa, tvätta eller laga mat. Tack och lov för yoghurt och musli...jag kan leva på det ett par dar. Det är sånna här tillfällen man skulle behöva någon som kan dalta lite med en och pyssla om. Å andra sidan är det ju lite skönt att inte behöva ta hänsyn till någon utan jag sover, äter duschar och struntar i städning om och när jag vill :)

Och som jag skrev igår...jag saknar redan ungarna! Men men jag är ju ändå inge rolig nu när jag är sjuk och jobbar. Jag är ju bara på jobbet eller så hittar man mig liggandes i ryggläge.
Men får se om jag tar mig förbi Marie imorgon kväll, vi skulle åtminstonde höras när jag slutat. Skulle vara kul att åka dit och prata lite skit och kolla in hennes nya kök.

Neee nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och ojja mig tills jag känner att det är dags att släcka ner och krypa ner under täckena i sköna sängen.
Natti natti på er
Kram


http://www.youtube.com/watch?v=oMsbvJBGVzk
En låt för att det är sååå synd om mig ;) 
http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA&feature=related
Och den för att den är vacker





Kommentarer
Postat av: Hanna A

Shit bruden!! Verkar ju nästan som om du lyssnat på vad nån har sagt...... Å du, om inte jag hade ett gäng bortskämda varelser här hemma som inte kan klara sej utan mej i fem minuter så skulle jag komma och pyssla om dej lite!!!! Krya på dej!! PussOkram

2010-03-09 @ 13:33:04
Postat av: divinemarie

Mja jag lyssnar oftast...sen vad jag anser om det är en annan femma ;)

Jag vet, och jag hade näst in till dödat för ditt sällskap ;)

Vi ses snart!

puss och Kram

2010-03-09 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0