bah!

Japp precis så känns det...bah!!!
Stressig dag, lång dag, tröttsam dag, en dag då jag inte gjort ett 100 procentigt bra jobb! Skit!!!
Jag tycker inte om när jag har den känslan. Längtar efter semestern, skulle vilja ha en längre ledighet så jag hinner återhämta mig lite och få tillbaka energi. Men i år har jag ju sen semester, vilket jag valt, men den känns väldigt långt borta just nu. SKIT!!! Jaja jag får försöka göra ett bättre jobb imorgon, inte låta stress och trötthet påverka mig. Och ta tag i det som inte blivit helt 100 procentigt. Man kan väl helt enkelt inte alltid göra alla rätt...även om jag vill det.
Det är ju sånna här dagar man ska ha någon att komma hem till och berätta om dagen och få vara allt annat än perfekt och ändå duga precis som det är. Få höra att det löser sig, att ingen är 100 procent alltid. Men jag får helt enkelt försöka intala mig själv det.

Snart är det i alla fall House, det ska jag se. Jag gillar House, sen blir det sängen. För naturligvis jobbar jag 12 timmar imorgon med, 12 timmar jag hoppas blir bra och inte en soppa...


http://www.youtube.com/watch?v=qnBNAax1FAM
Passar mitt humör just nu
Kan komma på annat med som skulle kunna matcha mitt humör och musiken! ;)

Trevlig kväller
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Stackare..Ny tag...Ny dag....KRAM

2010-03-30 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0