bara åka vart som helst

Igår när jag slutade jobbet sken solen, det var skönt ute, man hörde hur det droppade av snö som smälte, det var ljust och jag kände bara att jag inte hade ngn lust att åka hem. Jag ville åka någonstans, men inte hem och gå in. Utan sitta i bilen och åka...vart? Det vet jag inte, men någon stans
Samma känsla idag. Det känns som om kroppen vaknar till efter en dvala, som om man blir levande igen, som om allt spirar inom mig.
Jag vill inte åka hem då, jag vill åka ut, bara åka någonstans, göra något annat.
Kanske skulle jag vilja åka hem till mammsen och pappsen, eller till Frankrike och stampa vin, eller varför inte till Nya Zeeland och plocka apelsiner (finns det ens apelsiner på Nya Zeeland?)
Men hur som helst, jag åker hem idag till och börja med.
Tar en dusch och byter om, är så förbenat trött på uniformen. Sen får vi se, om jag ligger hemma och snörvlar av förkylning, eller om jag faktiskt åker någon stans.


"Stop bouncing the floor. Stop it, seriously, I need to pee. I need to pee and I can't pee in the toilet when you're bouncing the floor... Fuck you shit-for-brains, that's it, I'm gonna piss up and down your body every time you bounce... There we go."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/
hehehe

Nope, när jag kom hem sköljde tröttheten över mig...ikväll blir jag hemma. I soffan under en filt med mjukisar zappandes mellan allt skit på tvn.
Känns som den ansträngningen räcker för idag, jag har ju trots allt gjort ett skift.
Så ha en bra kväll!
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=8sF0bQBOsFM
För att det är tisdag, och tisdagen snart är slut ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0