den här dagen...

har varit lång...knäckande...tung...jag är trött! Jag har inte sovit på två nätter.
Jobbet är...ja vad ska man säga, man ska då stå ut med allt emellanåt...
Kommer hem, tungt, trött, barnen är trötta, sexåringar trotsiga
Jag saknade någon som frågade hur min dag varit
Som jag kunde spy ur mig över, som höll mig om höfterna när jag diskade, pussade mig i nacken och sa att jag står här
Så många vänner ikring mig har det tufft, och jag vill ju bara att de ska ha det bra
Jag behöver sömn nu, så jag orkar vakna med ett leende imorgon
För imorgon är jag glad igen och tillbaka på banan!
Måste bara hälla av mig lite ikväll...för ibland kommer det bara för mycket på en gång
Men bakom det trötta, tunga är jag glad
Varför jag är glad vet jag inte, jag bara känner att allt går åt rätt håll och jag tänker banne mig vara glad
Så nu söm!
Nattis!!
http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o


Kommentarer
Postat av: Silla

Du e så duktig på att skriva långa meddelanden i bloggen..



Alla har vi våra dagar... SOVA bort det hjälper... för det är när man är trött man oroar sig mest..

2010-03-23 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0