Disco, och lite av livets funderingar

Anton hade som sagt disco i fredags. Och det blev riktigt bra, han var nöjd.

Lekar, pauser, fika, paketöppning och dans med lysande neonpinnar i mörkret till Ozzy Osbourne



Jag testade en blågrön ögonskugga...jag gillade den...så nu måste jag ta mig iväg på kicks och köpa ett par skuggor i bättre kvalitet med mer färg så jag kan variera lite, jag använder ju mest, svart, grått, brunt och beige. Så nu lite grönt och turkost så blir det mer variation. Ibland har man mycket viktiga saker att fundera över ;)
 Men jag tycker faktiskt, att så länge det inte går till överdrift så är det ju trevligt att anstränga sig lite för att vara fräsch och snygg.
Sen är ju ytlig skönhet bara just det, ytligt, det krävs mer för attraktion av ett mer djupare slag.
Som kemi, och humor och intelligens :)
Men men som sagt det skadar aldrig att snygga lite emellanåt.



Det har varit en lite märklig helg, det man minst anar och tror bara ploppar upp. Men det var posoitiva saker. Jag menar, det är stil på någon som erbjuder sig att betala taxi åt mig till Stockholm för att få mitt sällskap. Sen tackade jag ju naturligvis nej...jag har ju jobbat i helgen och var så grymt trött efter fredagens strapatser och sen ha jobbat hela lördagen, men fortfarande trevligt med frågan :)
Men ibland kan jag fundera på om jag tar mig vatten över huvudet, om det kanske inte är bäst att hålla låg profil och ägna mig åt barn och hem på heltid...fast, just ja...jag har dem ju inte på heltid. Och tiden då jag inte har barn...vad fan gör man med den om inte umgås med folk och ägnar sig åt sina intressen?
Sen kan man ju aldrig lära känna för mycket folk, jag är ju inte härifrån och alla människor som är trevliga och roliga är ju ingen nackdel att lägga till i sin bekantskapskrets. Så jag väljer nog att se det så, åtminstonde för nu så får man se vad livet hittar på åt en framöver.

Ååå just ja, en gammal goding är tillbaka på jobbet :)
Välkommen tillbaka/hem Micke ;)
Himmla gött å se dig, och gött att du ser ut att må bra. Skönt att livet vänt för dig :)
Har varit så grymt bra folk som jobbat i helgen, då är det helt okej att gå till jobbet faktiskt. Även om jag helst bara skulle jobba 50%, men det läre det ju inte bli nåt av än...jag vann inte de 214 miljonerna trots att jag spelade på lotto...jag vann 160 spänn...YEAY...eller nåt :)



http://www.youtube.com/watch?v=zyup4uVJTlE
Älskar den här låten ♥
I just want YOU!

Nu ska jag krypa upp i soffan med pakako som har feber och kolla på slutet av bortspolad med honom innan jag nattar honom och tittar på filmen The proposal
Kram






Kommentarer
Postat av: Silla

Snygg ögonskugga..



O va duktigt du är som orkar ha ett disco..he he.



Ja dubor på fel ställe..Skåne e dom som vinner dom stora vinsterna..

Ja gör sådan fågelbo..det var faktiskt finare i verkligenheten än på bilden.. Super oligta tt göra dom..

KRAM

2010-03-29 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0