ett löfte



Mmm detta inlägg är ett löfte till min son Anton. Han vet att jag har en blogg och han läser lite ibland. Och nu har han ju fått en fotvårta...som måste bort. Vi har hållt på å petat och penslat och donat, men attans vilken envis rackare det är. Och det gör ont när man petar. Igår kväll satt jag och petade för att få bort strumpludd skorpan o dy. så vi skulle kunna frysa den. Och för att han skulle stå ut fick han låna min mobil att leka med under tiden. Då kom han på den eminenta idén att fota vårtan och mig under tiden och ville att jag skulle lägga ut det i bloggen. Och jamenvisst lovade jag, så nu skall löftet infrias!

Japp så var det gjort! Vassego mammas hjärtegull! :)

"Of course I know where your eyes are. I just like staring at your tits. Thank you!"
www.sleeptalkinman.blogspot.com

Jobbar dag 5 av sju idag...så det närmar sig ledighet!!! YEAY!!
Inplanerat är väl lite bowling, god mat, om det är sol promenader, lite vårstädning, kanske en bio...mhm lite ditt och lite datt helt enkelt.
Sen ska jag börja sola solarium nu första veckan i april, för nu attans är det blekt, och med tanke på att solen börjar komma så är det dags att få lite färg och se lite fräsch ut.
För gud så skönt det är att vakna på morgonen och det är ljust! Och komma hem efter jobbet på kvällen och det är ljust! Jag mår så mycket bättre nu när jag får ljus om dagarna :) Ljuvligt, ljuvligt!
Men nu ska jag ta å gå ut en sväng, att sitta vid datorn duger inte en dag som denna
En liten rolig låt :
http://www.youtube.com/watch?v=n5i4vHsF00U

Ha en skön dag
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Bläää.... stackars liten...



Ja när det är ljus är det underbart....KRAM Silla

2010-03-16 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0