hehehe sleeptalkin man

Jag bara måste...en vän till mig Helena brukar skriva ut sjuka citat på Facebook. Så jag kollade upp källan. Det finns en blogg, www.sleeptalkinman.blogspot.com där en kvinna skriver vad hennes man säger på nätterna i sömnen! Och han säger de mest sjuka, roliga och mysko saker :) Hade varit svårt att tro att det är sant...om det inte var för att jag har en kompis (och ja det är en kompis och inte mig jag pratar om) som hade en pojkvän som pratade och till och med svarade på frågor i sömnen. En av höjdarna var när han hade somnat på eftermiddagen när jag var hemma hos dem, hon blåste på han och han utbrister i sömnen: Åh nej! Det blåser från soptippen...usch... hahaha
Men i alla fall...lite sköna citat från sleeptalkinmanbloggen (kolla den gärna själv!).

"Stand further away. You can't possibly appreciate my greatness this close up."


"There you go again, wasting decent oxygen on talking."

"Hold me. I want you to feel greatness."

"Your legs! They’re stuck in... something... quite... disgusting. Oh, crap. I give up."

"Oh, don't worry, dear. The spot doesn't make you ugly. No no no. The rest of your face, now THAT makes you ugly. The spot's just a highlight."

"You know, with you you you, it's all me me me. Well fuck fuck fuck fuck you you you."

[hand tangled in my hair, massaging my scalp] "I'm stuck. I'm stuck. Your pubes! You got to shave."

Och så fortsätter det, nästan varje dag nya saker han kläckt ur sig i sömnen...det ena roligare än det andra. Finns även ljudklipp :)
Det här klippet finns på youtube med honom också:
http://www.youtube.com/watch?v=9mAAOaoswXw

Det händer att jag pratar i sömnen...men det är sällan...jag låter istället. Riktigt pinsamt kan det vara. Jag liksom grymtar, morrar och stönar, ibland vaknar jag till och med av det själv... Men men det är väl saker man får stå ut med

Jag lyssnade på 7mila kliv. När låten kom till stället där han sjunger: Jag kommer inte hem ikväll, säger Jacob:
Ja det är ju så mörkt så han hittar inte sin bil

Den kväll jag inte kommer hem hoppas jag att det inte beror på att jag inte hittar min bil...*S*
Nee nu ska jag dona vidare och smutta liiite whiskey
Godkväller


http://www.youtube.com/watch?v=gdF_aFkujZE
http://www.youtube.com/watch?v=LPsZsPPzq6M
Snacka om sårade känslor;)
På något vis känns det som om de inte är över varann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0