ibland saknar man ord

Tänker på dig, helt otroligt att allt ska vara så krångligt jämt
Men vi som är vänner finns här, hör av dig när du vill, hur du vill, jag finns här dygnet runt alla dar ♥
http://www.youtube.com/watch?v=8ncb5ufrsSw

Än är det inte klart, kämpa!
Och om du inte vinner fighten finns jag också här och jag vet att du tar dig igenom och att det leder till något annat.
Vad det leder till vet vi inte i förväg, men någonstans vill jag tro att allt har en mening och leder till något, något som är meningen ska hända och ske, något som gör oss till vad vi är och något som leder livet dit det ska
Jag vill tro att allt som händer oss är bara för att visa oss in på en annan väg, för om det som varit i mitt liv skett hade jag inte varit där jag är idag, eller varit den jag är.
Alla mina upplevelser, erfarenheter händelser genom livet har gjort mig till den jag är idag.
Gjort att jag tänker som jag gör, agerar som jag gör, älskar som jag gör, förlåter som jag gör, gjort mig till mig.
 
Och vi är trots våra brister, rädslor och tillkortakommanden bra.
Vi ska vara stolta över de vi är. Stolta över att vi ger människor en andra chans, att vi försöker vara öppensinnande och inte döma, att vi finns där för vänner och familj, att vi bjuder på oss själva, att vi kan skratta åt eländet, att vi älskar, att vi är vi.
Att vara människa är inte lätt, det är så mycket som gör att man går på knäna ibland, som får oss gråta, som gör att man bara vill ge upp, som gör att man funderar över vad meningen med livet är...men ändå...
Vi kämpar på, blickar frammåt, försöker, och mest av allt, vi ger inte upp, vi hittar en mening som får oss att fortsätta.
 Livet ska inte knäcka mig, jag ska gå segrande härifrån. Jag ska se tillbaka och säga att jag levde...jag gjorde fel ibland, men jag lärde mig be om förlåtelse, jag gav upp ibland, men samlade nya krafter och kämpade hårdare än tidigare, jag önskade mig så mycket, jag fick inte allt men jag fick massor, jag fick där jag minst anade, jag gav vad jag hade till de jag älskar och fick genuin kärlek tillbaka.  
Så ge inte upp än, kämpa kämpa kämpa! Och blicka mot nya mål, se det som är bra, jobba dig igenom det som är tufft, och se tillbaka längre fram och var stolt över dig själv, dina val, och över att du slogs!
http://www.youtube.com/watch?v=WObfcDIf6lY

Så älska som idag är den sista dagen, gör vad du kan för att nå dina mål, förlåt de som gjort fel, lämna det som inte går att förändra bakom dig och se frammåt! Älska livet trots allt
Du kan, jag tror på dig!



(bilden låndad från http://myprecioushome.blogspot.com/2009/08/livet-lusten-och-karleken.html)
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0