Jag kommer inte hem ikväll

http://www.youtube.com/watch?v=IlzagtTfGvs&feature=related
Känns kanske lite otippat för å vara jag...men jag gillar verkligen den här låten!

Har nyss kommit ur en lång het dusch, känns som om jag blivit överkörd av något...eller nä inte riktigt så, men är nå så enormt genomtrött. Jobbet går i enorm hastigehet, vi är kort om folk titt som tätt men det är enormt mycket att göra. Sen vaknade jag i natt igen...klockan 03.01...grattis! Jag fattar inte varför jag inte kan sova en hel natt!
Men jag är ledig i helgen<3!
Och har mina älskade rackarungar :)
Och vi ska bara vara! Hoppas på sol så vi kan vara ute lite, skulle vilja pimpla och grilla korv, men jag har inte grejjer och jag har inte riktigt energin för ett sånt projekt...får se om vi går på bio istället, eller bowlar, eller badhuset. God mat är ett måste, sena frukostar, god mat och myslördag.
Hur jag sen ska orka med nästa arbetsperiod vet jag faktiskt inte...jag jobbar tre dagar, ledig en sen jobbar jag sju dagar. Men det sägs ju så vackert att det som inte dödar härdar, jag kommer snart vara hård som sten! I alla fall bitivs, att jag gråter till filmer och tv-program räknas liksom inte ;)

Men nu är nu och imorgon kommer efter det :) Så ikväll kommer jag ha kvar morgonrocken på, slänga upp benen i soffan, ta mig en whiskey å gå å sova tidigt...eller ja, innan ett i alla fall :)
Ska bara stoppa tvätten i tumlaren, göra korv med bröd åt mig och kidzen, kolla en film med dem, diska, natta dem innan det bara är me, myself and I :)
Jag vet att hur trött jag än är så är det så ljuvligt när tystnaden och lugnet lagt sig, jag vet att jag är ledig imorgon, ingen stress, bara mysigt...jag älskar det. Så jag blir säkert uppe alldeles för sent.
Men man lever bara en gång. Och man får ta de tillfällen man får att göra det man tycker om. Och tycka om det man gör. Att våga älska, njuta, prova och önska.
Att inte ångra det man gjort, eller låta bli att göra en massa så man ångrar det man inte gjort.
Utan inse att livet är tufft, allt blir inte som man vill, jag är bara jag med fel och brister, men det man är med om utvecklar, öppnar upp sinnet, får en skratta, får en att vilja vakna imorgon också för att se vad som kommer här näst.
Man får leva nu, för man vet inget om imorgon.
Ha en underbar fredagskväll:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0