Lost in time I can`t count the words, (I) said when I thought they went unheard

http://www.youtube.com/watch?v=QL_5LF9Ph9U

Usch idag känner jag mig låg! Inget funkar som det ska känns det som...och hemma efter tolv timmar på jobbet känns det mest tomt, och inte har jag ork att göra något heller...
Men man kan väl inte alltid ha bra dagar heller antar jag. Men nu får det banne mig hända något positivt snart! Är lite lätt trött på slentrian, det ena bakslaget efter det andra och däremellan ett vakum av händelselös förvirring.
Och jag vet...jag är bara negativ idag, så är det väl inte riktigt egentligen...men idag känns det så!
Känns som alla i hela stora världen jobbar emot mig idag, och ändå har inget hänt egentligen, jag är helt enkelt bara trött och på dåligt humör.
Och mitt i allt det har det varit ganska tunga konstiga dagar på jobbet, och mina stackars goungar som har sportlov måste upp 6 till fritids för jag jobbar...De får bara måndagen och fredagen ledig. Men de skulle bada med fritids imorgon, så det blir kul för dem. Tack och lov att de har ett bra fritids!

Jaha nu kom Anton upp, han talade om att han känner sig gammal, och sjuk och har ont i halsen och huvudet...och han kändes lite varm. Inte har jag tid eller råd med sjuka barn. Men man får ju inte välja. Hoppas hoppas bara att han mår bättre imorgon!

Ska verkligen försöka vara på bättre humör imorgon, jag slutar ju 17.00 istället för 20.00, så jag får laga någon god mat åt oss, så får vi mysa till det lite med en film och kanske lite sportlovsgodis mitt i veckan.
Det som är lite kul (synd med min förbannade axel bara) är att torsdag och fredag jobbar jag 8-17 och hela passena kommer gå åt till Yoga! Jag är ju yogainspiratör på jobbet, och vi får hit en instruktör, så jag kommer köra sex timmar yoga på torsdagen och sex timmar yoga på fredagen! Ska faktiskt bli kul, hoppas bara axeln håller, får proppa i mig värktabletter före, under och efter passen :)
Ska på kurs i yoga i april också för att få mer inspiration, ska bli roligt, jag gillar nämligen yoga. Och med tanke på att jag inte tränat något på flera månader nu så måste jag försöka komma igång, trots axeln. Det verkar ju inte vara mycket att göra i dagsläget och jag vill inte leva begränsat. Så jag får bita ihop och hoppas den håller.

Nej nu ska jag vänta ut tvättmaskinen, försöka sluta negga, kanske krypa ner i varma sängen och läsa lite och försöka somna tidigt så jag kanske är på bättre humör imorgon.
Ha en go kväll alla :)
Kramen



Kommentarer
Postat av: Silla

Kan vara så att du var inne på fel blogg...skrattar..

smsa mig så får du min privata blogg KRAM

2010-03-02 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0