My bloody Valentine

Okej sett den, och man får ju hoppas att det är bättre kvalitet på glasögona på bion, för de med ett grönt och ett rött plastglas är inte bra... När vi var på Cosmonova och kollade 3D var det riktiga glasögon och inte rödgröna och det var grym bild. Nu var bilden rödgrön typ, den tappade skärpan nu och då, och det var jobbigt för ögonen att se filmen. Men ändock var det helt klart annorlunda att se en film i 3D. Bilden var mer levande, inte alls platt och det var ett djup i den.
Sen är jag inte förvånad över att filmen blivit sågad...det är dåliga blodiga överdrivna scener, i en halvtaskig historia. Men blodig skräck ska ju vara lite så faktiskt :) Vissa skådisar var av sämre kvalitet också, men en av de manliga huvudrollerna...YUMMY!! ;)
Så är den värd att se? Ja i 3D det tycker jag absolut...det finns lite oväntade saker i den, det är en levande film och snygga skådespelare...och det är klyschig skräck, så visst! Att se den två gåner...NO WAY!!!

Hoppas Magnus kommer snart så jag får åka hem. Det känns som om jag har bomull i hela huvudet och ögonen grusar sig...de vill ligga i en varm mjuk säng och vila sig lite...
Jag hatar att gå ut när jag är trött och det är kallt... Jag fryser ännu mer då...Så tanken på att gå ut i en kall bil och köra hem är inte så tilltalande när jag helst av allt vill ligga i en varm skön säng.

Men snart så ska jag hem, av med kläderna, krypa ner under dubbla täcken med massa kuddar och sooova! Och det är sista dan för veckan imorgon, såååå jävla sweet!
Och hoppas vid gudarna att jag får sova i natt nu! Inga drömmar och inte vakna hela tiden.
Wish me luck!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Sov gott och dröm sött!! PussOkram

2010-03-04 @ 22:59:16
Postat av: divinemarie

Hoppas du sussade sött med :) Ha en härlig ledig dag...solen skiner!!! Pussenkramen på dig

2010-03-05 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0