och vem har lagt ut dem??!!

Efter en lång dag på jobbet som varit mer å göra på än länge, rörig, tjatig, stressig släpps jag äntligen ut i friheten. Luften känns friskare än någonsin och glädjekänslor sprider sig i kroppen. En kortdag kvar sen ledig hela påsk...telefonen piper till. Jag läser messet som kommit:
Va är det för bild på dig som blivit taggad på facebook? Du är ju nästan naken?!
Jag måste läsa igen...vaaa faaan står det?!!
Det blixtrar till i huvudet, tankarna börjar snurra i 120...vem?? Finns det någon som har en halvnaken bild på mig? Alla jag dejtat far igenom mitt huvud, jag försöker komma ihåg...men jag kan inte komma på någon som har en halvnaken bild på mig...och som dessutom skulle slänga ut den på FB??!! Det måste vara fel! Om en sån bild finns så är det inte jag på bilden. En panikartad känsla finns i kroppen...vad i hela helvete!
Så jag slänger iväg ett mess till svar: Driver du med mig?!
Inget svar...Så jag ringer upp. Nettan svarar...och jag hasplar ur mig en lång harang om vad fan pratar hon om, det kan inte stämma...det är inte jag!! Hon skrattar och ber mig läsa resten av sms:et... Vaddå för resten? Det fanns inget resten, eller?
När jag lagt på scrollar jag ner i messet och där står:
En smart person läser hela smset :) Sänd detta vidare till alla i din telefonlista å se alla roliga reaktioner:)
Så jag kan pusta ut...det finns ingen nakenbild på mig, har aldrig funnits, och efter det här kommer det aldrig att finnas heller ;)
Däremot kan jag ju också konstatera att jag tydligen är korkad också! *S*


"Wow. If you really think that was a good idea, maybe your mum should rethink having YOU was a good idea."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/

Åååå jag fick nyss en inbjudan till middag på lördag!! Lovely...man behöver inte fråga mig två gånger;)
Eller ja...det beror ifs på vem som frågar. Men det ska bli väldans trevligt!
Hmmm ett dilemma bara...vi har inte bestämmt vem som ska ha ungarna i påsk än.
Får nog ta en diskussion om det imorgon :)
Meeen som alltid...det löser sig.
Just nu så ser jag bara en fyra dagars ledighet framför mig, och det känns så jäkla underbart!

Och jag har gått ner kilot jag gick upp, sweet (om man nu inte tänker att om jag låtit bli att gå upp kilot hade jag varit ett kilo närmare mitt mål nu då...men men ingen plusvikt i alla fall)
Men så var det då nästa dilemma...det är påsk. Och jag om någon kommer aldrig banta när det är påsk, jul, midsommar eller nyår! Jag gillar maten, godiset och drycken...speciellt då. Så risken är att kilot är tillbaka om en vecka...och så får jag gå ner samma kilo igen!! Jaja men då är det så då, för i påsk ska vi ha det gött!

nehe, nu ska jag dona klart med tvätten
Sen slöa i soffan med ett leende på läpparna...kortdag..sen ledig!! yeah!

http://www.youtube.com/watch?v=KRzMtlZjXpU
Lite musik till tvättvikandet

Natti
Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag är visst inte heller så smart... satte hjärtat i halsgropen typ. Inte snällt att skicka till mig som har högt blodtryck och hjärtsjukdom i släkten ;p

puss på dig

2010-03-31 @ 23:13:43
Postat av: Silla

Det smset vill jag ha... KRAM Silla

2010-04-01 @ 00:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0