schlager jomenvisst

Jag som aldrig tittar på melodifestivalen tittade igår. Det fanns liksom inte så mycket annat att fördriva tiden med när man kommer hem vid 20.30 och ska jobba dagen efter också. Såå japp, jag såg melodifestivalen. Och faktiskt så tycker jag rätt låt vann, Anna är enormt duktig på att sjunga och jag gillar låten.
Även om låtes titel får mig att associera till en helt annan låt, med samma titel:
http://www.youtube.com/watch?v=1KXNHcDRvgE
Och jag gillar den låten med :)
Satt inne hos grannen och kollade, han har fått en ny stor platt-tv som han är mycket stolt över.
Och så hade han spelat på vinnare, och just Anna. Så en överlycklig granne blev några tusen rikare igår! Grattis säger jag bara!! :)

 

Och jag skrev igår...vem vet kanske något spännande händer :) Och jomenvisst, det gjorde det faktiskt. En vän kom och hälsade på, så vi dansade till Creedence Clearwater Revival, pratade en massa och det var riktigt trevligt.
http://www.youtube.com/watch?v=4R6nmKjcSeU

I eftermiddag tänkte jag åka förbi Magnus å hälsa på kidzen lite. De kommer till mig imorgon, men jag saknar dem så mycket så jag åker och tar en fika med dem och hör vad de tycker och tänker om livet idag :) Ibland är de riktigt roliga att prata med och höra hur de ser på saker och ting, och vad de funderar på. Sen ska vi nog fundera ut vad vi ska göra under nästa helg, om vi ska bowla, grilla korv ute, åka på picnic eller vad vi nu ska ta och hitta på :)

Tänk hur det kan vara, först händer inget...sen inget...sen fortfarande inget...sen kommer allt på en gång och samtidigt! haha ibland kan man tycka att det borde kunna portineras ut lite bättre :)

Ha en skön Söndag!

Kramen

"Don´t worry. I´ll find it. That´s what I do, find things. I find you annoying. See?"
www.sleeptalkinman.blogspot.com

 


Kommentarer
Postat av: Silla

åter som en riktigt mysig kväll..Lyckos grannen...ler..

Hoppas din söndag blir lika mysig... KRAM Silla

2010-03-14 @ 13:17:59
Postat av: marie

Jaaa lyckos grannen! Jag vill också vinna lite pengar...men men det är väl inte min tur än :)

Detsamma Silla, ha en härlig söndag :)

Kram

2010-03-14 @ 13:40:33
Postat av: Anonym

Ja det kommer fler gånger...tänker på erbjudandet...kram

2010-03-15 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0