sweet

Leeedig! Äntligen:)
Så underbart!
Städa, tvätta, handla och fira åttaåring imorgon!
Det ska upp ballonger och serpentiner, inhandlas tårta, pizzaonline, filmkväll, paket och myspyz hela eftermiddagen och kvällen. Synd bara att min åttaåring blivit sjuk...
Hoppas bara att han är tillräckligt frisk för att ha sitt disco på fredag.
Ska bli så mysigt att fira imorgon och bara låta det vara hans dag, med hans favoritmat och göra vad han vill göra ♥
Och så skönt att han blir större. Han klarar sig själv imorgon när jag åker och handlar och donar.
Han hittar inte på något tok och lyssnar på vad han säger.
Det roliga med barn som blir större är ju att man kan göra mer grejer med dem, bio, bowling, gröna lund utbudet blir bara större och större. Samt att de blir mer självgående hela tiden!
Och han är duktig mitt lilla hjärta :)

Så ha en bra kväll nu, jag ska lägga mig i soffan bredvid honom och prata lite och mysa innan sängen så jag orkar med att fixa allt imorgon...för inte sov jag i natt som var heller...dessutom gick Anton upp 4.35 i morse när han kände att han var dålig...och jobbat 12 timmar på det. Så nu vill jag sova djupt och skönt i natt med mysiga drömmar
Nattis å kram

http://www.youtube.com/watch?v=Calj0K3DCBE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0