Sol, fredag och middag ikväll :)

I dagens tidning finns en bild av min son när han testar en Cello! Så fin, och så stolt man blir. Tycker dock att det hade kunnat stå under bilden: Son till Marie Äng ;) Men jisses så stor han har blivit min grabb!

 "Me, fat? Think again, titty-fuck. I taught my muscles to be in a zen-like state of relaxation. Permanently."
http://sleeptalkinman.blogspot.com/


Fönstrena blev putsade, och jag vill bara säga...vad faaan ni än gör så köp INTE IKEAS fönsterskrapa! Värdelösare jävla skitskrapa får man leta efter.
Jag brukar vara rätt haj på att putsa fönster, men den här skrapan är den värsta jävla skit jag någonsin testat.
Så det gick bara inte få det bra! Jag kommer måsta göra om det, dock inte idag!
Nya gardinerna blev bra också. Kände att jag behövde lite färg nu när solen kikar fram på riktigt. Och när jag lessnar på cerise så har jag ju vita eller gröna att slänga upp. Men det blev faktiskt bra, riktigt nöjd är jag. Och tack kära kolleger, jag köpte dem för presentkortet jag fick av er när jag fyllde år :)
Hanna var och åt lunch hos mig igår. ♥ Superroligt att få lunchsällskap!


Och återigen har mina små busar varit och smyglånat kameran på min telefon... haha roliga är de ibland!

Såå, solen skiner och jag är äckligt glad! Jag liksom svävar fram, attans vad skönt det är!
Hemma håller jag på att städar och röjer bit för bit, putsar fönster och donar ordentligt.
Ska nog ta å fundera på om vi inte ska gräva iordning ett land när snön smält bort och odla lite grönsaker i år. Känner för å pyssla och dona lite.
Och Anton fyller år nu i mars...måste ordna något disco av något slag. Får försöka hyra ngn lokal här i Sala...var sjutton man nu gör det..
 
Ikväll...blir det oxfilé, råstekt potatis, rödvin sen en skräckfilm, paranormal activity.
Och tur jag slipper se filmen själv...så slipper jag sitta och sms:a halva filmen när det blir för läskigt.. ;)
Så jag hoppas kvällen blir rolig och lyckad... Mer än så tror jag nog inte jag säger om det...

 

http://www.youtube.com/watch?v=JwhTMClm2A0
Vacker!

http://www.youtube.com/watch?v=GFxFibVHy-w
Ha en trevlig fredagskväll! Och en skön helg, solen skulle lysa i helgen med om man ska tro på vädret på tvn :)
Kraam


Kommentarer
Postat av: Silla

Gardinerna var super snygga... o maten hade jag gärna blivit bjuden på ;-)

KRAM

2010-03-12 @ 22:43:31
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Hanna A

Men snälla vännen, får man lägga ut vilka hemska skräckbilder som helst!!?? Fast med tanke på den underbara lunchen, den godaste lasange jag nånsin ätit så..... du är väl förlåten!!! ;-) Å jag tycker oxå dina gardiner var kanon!!!! Puss <3

2010-03-13 @ 08:23:31
Postat av: divnemarie

Silla: äru uppåt ngn gång så vet du vart det finns mat :)



Hanna:Du är vacker, du är alltid vacker!! Och alltid välkommern :)

2010-03-13 @ 08:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0