All I ever wanted is you

(said in a cute sing-song) "Peo-ple... Peo-ple... Peo-ple."
(now with angry forcefulness) "You are SO gonna play my game, otherwise I WILL poke out your eye and skull-fuck you. Okay?"'
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/

Är lite småtrött idag får jag ju tillstå, det blev ganska sent igår, jag kom väl i säng vid halv två i natt och sex i morse ringde väckarklockan. Skiiit, jag vill sova! var ungefär tanken som for genom huvudet. Det hade varit så skönt att vara ledig idag, ligga och sova länge och sen vakna till solen. Nu sken ifs solen 6 i morse också...men det är liite för tidigt för min smak. Jaja fördelen är att jag har sovmorgonen kvar till imorgon. Jag börjar inte förrän 10.45 :)
Det gäller att försöka se glaset som halvfullt istället för halvtomt.

Ikväll, så ska jag verkligen bara krypa upp i soffan, kolla på en film och mysa. Är trött och seg och känner bara för att slappa. Jag är alldeles för trött för att orka gå ut, och jag orkar verkligen inte göra mig iordning och fixa till mig idag, utan jag och mjukisarna är bästisar ikväll ♥  
Sen får vi se, vem vet, ibland så händer det något spännande när man minst tror det, så jag kanske blir miljonär på lotto ikväll till exempel...vore ju inte helt fel :)
     http://www.youtube.com/watch?v=1rdfFroO67g

Så nu vet ni vart man hittar mig ikväll, hemma med levande ljus i mjukisbyxor under en filt :)
Ha en skön lördagskväll
Kramen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0