mmm mat!

"There's only one thing that comes as close as being as fantastic as me, and that's my reflection.
 All hail the beautiful mirror. Wow."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/



Jag och barnen har lagat mat, eller jag lagar mat och de bakar. De gillar att baka och har man inget att göra funkar det.
Det är såå trist väder och ute vill jag inte vara! Man blåser bort och snön vräker ner. Och jag är rastlös...vet inte riktigt vad jag ska hitta på...så det blir att jag sitter och slösurfar vid datorn...
Ungarna bakade i alla fall en kladdkaka med after eight och ville såklart slicka skålen. Men två som slåss om vem som kan slicka orkade jag inte...så jag sa att nope, inget slickande för nån...och när de gått:

Men tala inte om det för dem ;)


Middagen som vart riktigt god! 
Undrar bara just hur den funkar i matlåda...jaja finns bara ett sätt att ta reda på det :)


Efterrätten som kidzen bakat, ruskigt god den med :)
Dessutom gled grannen in lagom till fikat så han fick sig en bit med kaffe, ibland är det bra att vara min granne:) 


http://www.youtube.com/watch?v=psTUiQzNoxw
Nu skulle man ha en hoj å glida på eller sitta bak på en cab och "cruisa"

Över en decimiter snö idag... SUCK!
Snälla snälla sol nu!
Hmmm såg ut på väderkartan som om det blir sol imorgon :)
Sen följs det av slaskväder, snö regn och grått om vartannat.
Och jag som jobbar imorgon:(
Meeen nu till det positiva... jag jobbar i helgen...sen...är jag ledig varje helg i hela April!!!
Jag vet inte hur mitt schema blev så, men jag tackar min lyckliga stjärna!!


http://www.youtube.com/watch?v=kYnCzHYHCpA
Lovely!!! Bra humör-låt!

Pratade med mammsen idag, ska försöka hitta en vecka i sommar då jag och ungarna kan åka hem. Ser just nu ut som vecka 29 :)
Ska bli gott att få vara hemma lite längre än bara ett par dar.
Och nu ser jag vad jag skrev...hem...
Jag säger hem till både Hudiksvall, eller ja Norrbo är det ju egentligen, och hem till Sala.
Så är det när man flyttat runt, jag känner mig lite rotlös och har flera hem :)
Men hellre det än inget hem.
Nej nu måste jag försöka hitta på något annat att göra än att bara sitta här...hm hade velat haft ett badkar så man hade kunnat haft lite hemma-spa och sen legat och slappnat av och löst lite korsord. Jag känner mig lite risig igen...eller tja risig och risig...jag känner mig gravid igen.
Illamåendet är tillbaka, brösten svullna och ömma...inte lika allvarligt som sist, och jag tror det hänger ihop med ägglossning.
Så länge det inte blir värre kan jag fortsätta med mini-pillren jag har nu...men blir det värre så ser det ut som om jag inte tål mini-piller... Kul! Vem är överkänslig mot mini-piller?!!
Jaja jag håller tummarna för att det inte blir värre.

Nu ska jag göra något annat...kanske kolla på tv... jippie vilken slöardag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Jag e överkänslig mot M-P..

Fasiken att jag inte är din granne..

Kan du inte flytta ner hit..o bli min granne..jag hade uppskattat MATEN och allt annat gott..



KRAM´Silla

2010-03-22 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0