Söndagslunk

http://tv.expressen.se/noje/1.1919836/slut-pa-penisryktet-se-gagas-nya-video
Näähäää, så Lady GAGA har ingen penis...tyvärr. Hon har sån perfekt kropp helt enkelt, hade ju varit trevligt om hon haft en penis så det inte var så perfekt. Men nejdå, hon är perfekt, förutom den taskiga klädsmaken då såklart... För den suger! :)
Haha och jag kanske ska testa å låna hem lite avspärrningsband och klä mig i som hon...eller nää...jag skulle se ut ungefär som en kassler :S

Igår strålade solen, lycka invaderade kroppen och jag gick nästintill runt med ett fånleende på läpparna. Ett tydligt löfte om sommar

SOOOL
Idag snöar det och blåser kallt. Bakslag! Men å andra sidan, det är ju såhär mars brukar vara, och april med, till och med maj ibland. Men nog känns det lite trist när man igår var så säääker på att våren var här och snart skulle jag hitta tussilago och vitsippor längst vägarna. Men det kommer :)

Snöoväder

På rockklassiker har de pratat om felskick på sms. Och faktum är att jag är proffs. Dels för att jag gör fler saker samtidigt och inte kollar så noga. Dels för att jag inte förstår alla funktioner på telefonen, jag menar...vad fan är U-sim kontakter? Och varför syns inte de med de andra?? Och hur sjutton kan man ha en grupp där?? Och varför väljs de helt plötsligt istället för den ordinarie telefonlistan? Jaja, jag kan säga att jag numer kollar extra noga när jag skickar "känsliga" sms. Och en viss nervositet när jag skickar saker jag inte vill att andra läser infinner sig. Tänk om det skulle bli fel...men sen jag började kolla nogrannare och raderade U-sim kontakterna så har jag klarat mig från felskick, tack och lov! 

Idag gör jag ingenting, går fortfarande i morgonrock, har nyss ätit frukost, yoghurt med fruktsallad, rostade mackor och tidningsläsande. Skönt! Det är skitväder, så helt perfekt för att dona hemma. Blir lite tvätt, ska sy lite trasiga grejor, lyssna när Anton läser lite, annars inget.
Jo just ja, ska testa ett nytt recept, smördegsinbakad fläskfile. Den var lite annorlunda, man skar upp och stekte fläskfilén i strimlor och sen gjorde man en sås, och det smördegsinbakade man, kan bli gott!
Imorgon när jag jobbar är det tillbaka till vanlig mat, så hamburgertallrik imorgon... hehe Gott det med!

Min yngsta är nå så enormt tjurig idag. Allt är fel...kära nån. Jaja han får väl ha en sån dag då :)
Jag har ju också dåliga dagar ibland, så det får väl vara legitimt att han också har det.
Nej, nu ska jag duscha så vi kan åka till affären. Måste ha lite grejor till maten. Och grejor till imorgon :)
Kram





Kommentarer
Postat av: Hanna A

Hmmm.... här har du en till som är lite halvproffs på felskick..... ;)

2010-03-24 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0