Shoppingsugen....

"Sure you can have my phone number. It's like having a direct line to God. But better. Because I answer."
www.sleeptalkinman.blogspot.com
Haha man bara måste älska denne mans sovande ego! ;)



Nu när våren är här så vill i alla fall jag ha lite färger. Så dags att handla ett par ögonskuggor, funderar på turkos faktiskt, den passar dessutom bra tillsammans med svart som är en av mina favoriter. Så en vända till kicks någon dag då kanske
(bilden är lånad från http://www.damernasvarld.se/damernas/mode/modenyheter/2010/guide-sa-sminkar-du-varens/index.xml)
Skulle dessutom behöva en skrubbvante, en ny maskara, bodybutter och en kajal, så nästa ledighet får det nog bli så. Inte den bästa månaden att shoppa på dock, Anton fyller ju 8 på torsdag, och ska ju naturligtvis ha massa presenter, tårta och myspys, sen ska han ju ha disco för kompisarna på fredag, så pengarna vet vart de ska! Synd det, för jag behövde en ny handväska, skor och ett nitskärp också...minst! Sen massa massa kläder... haha men det får nog vänta ett tag.


http://www.youtube.com/watch?v=bd2B6SjMh_w

Lite trött på människor som tar och tar och aldrig ger... Jag förstår helt enkelt inte det konceptet, jag menar jag tycker om att ge av mig själv till människor. Det är ju minst lika givande att ge som att få, och det är ju kombinationen av givande tagande som gör att allt funkar och får en att le. Men vissa människor har verkligen ett stort ego, och inbillar sig visst att man är lite bättre än andra, och att status är hur eftertraktatd man är...eller snarare av hur många... och att man kan peka och sedan ta å ta å ta och sen...vidare. För mig är inte det status, det känns desperado!
Vad andefattigt det måste kännas i längden. Att det man upplever inte är genuint och ömsesidigt :)
Ibland känns det som en flykt, eller en fasad för att slippa visa vekligheten.
Men kärlek lagar!


http://www.youtube.com/watch?v=SjADGEfhzXQ

Nu när våren kommer och man börjar kunna sitta ute så skulle det vara trevligt att börja prenumerera på någon tidning igen. Fick erbjudande från Damernas värld på mailen...men det känns inte riktigt som rätt tidning...
http://www.tidningsbutiken.se/
Här finns i alla fall massor av bra erbjudandet, så ska nog försöka hitta på något
Får kolla runt lite senare ikväll. Samtidigt som jag kollar runt efter presenter till Anton

Nope, fullt upp! Donar lite här och donar lite där ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0