SOL!!!

"Come close. I want to make sure you don't miss one bit of this: Cock off, cunt face!"
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/

Ungarna snyggade till sig lördagen till ära, fixade frillorna helt själva:



Det är vår i luften! Solen värmer, det är ljusare, man hör hur det droppar från taken, vägarna är slaskiga och fåglarna kvittrar...yeay!!
Det går åt rätt håll
Jag tänkte hitta på något med grabbarna idag, och vi kände verkligen för att bowla. Så vi ringde för att boka bana...fullt!!! Både idag och imorgon...skit! Typiskt att jag inte planerade det för en vecka sen...men det gjorde jag inte. Så jag lovade att vi ska bowla nästa helg de är här. Och på bio gick bara Prinsessan och grodan, och vi kanske ser den en annan dag men inte idag. Badhuset...neee inte när solen strålar. Så vi bestämde oss för att ta en långprommis med vovven, gå någonstans vi inte gått förut. Norrby kyrka blev det. Den har vi inte varit och kika på. Det är en mysig liten kyrka faktiskt, men den ligger för nära vägen för att jag skulle vilja gifta mig i den till exempel...hahaha och så kan man ju tänka då...med tanke på att giftermål är väldigt långt bort när man är singel.
Ungarna lekte efter vägen både dit och hem så det tog tid att gå den lilla biten, vi var nog ute ett par timmar i alla fall. Och det var skönt som fasiken!

Norrby Kyrka

Jacob fotade mig utanför kyrkan  Ungarna och Eddie utanför kyrkan

Isflaksplockande efter vägen, solen var så starkt och när allt är vitt blir man jättebländad, vilket förklarar att vi blundar på merparten av fotona! Men å vad det behövdes lite sol som värmde nu!
Nackdelen med att det är ljust och härligt strålande sol (eller det finns egentligen inga nackdelar) är att det syns hur jäkla skitiga mina fönster är!!! Attans och skit! Men de får vänta tills jag jobbat mig igenom nästa period och är ledig i fyra dagar. Då är det nog bud på att putsa fönster :)

Kan vara så att jag halvslumrat lite på soffan på eftermiddagen...det är så satans skönt!!
Ungarna har varit ute och lekt i snön.
Sen planterade vi lite blomfrön för å se om vi kan ha nejlikor i fönstren i deras rum om några veckor :) Vore kul!



Lagat mat, fläskfilé med potatisgratäng, avocadosallad, whiskeysås och ostgratinerade vitlöksbröd. Anton åt som en vuxen karl... 
Nu på kvällen ska jag knåda ihop en deg till frukostfrallor. Har hittat ett recept som ska stå i kylen över natten å jäsa, dock var receptet lite tråkigt så jag har spetsat det lite med nötter, solrosfrön och russin :) Sen tänkte jag slänga på lite riven mozzarellaost ovanpå dem innan jag gräddar dem så blir det nog andra bullar ;)
Så imorgonbitti stoppar jag in dem i ugnen och vólia: nybakt bröd till frukost! Lite kokta ägg till det, juice och kaffe så är morgonen komplett!
Ungarna kollar på UPP och käkar godis och chips under filtar i soffan :)
När de krypit till kojs är det mammas tur att sitta under filten med gotta och ett glas vin.
Jag ÄLSKAR helger!!

http://www.youtube.com/watch?v=eclMypNggQQ
tu careo
http://www.youtube.com/watch?v=Ts19Nn-xyGs&feature=related

Mys på!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0