viderkissare

Jag hämdade Pakako på fritids igår, entusiastiskt berättade han: mamma mamma jag har hittat massor med viderkissare idag! De är sååå mjuka... hehe, och hur jag än föröskte förklara att det  hette videung eller videkisse så gick han inte med på det...ikke han har plockat viderkissare! Punkt! :D

Jag tycker det är lite läckert...min son åker runt på en skateboard överallt inne i väntan på att det ska gå att åka ute. Kul att han intresserar sig för något...tills jag snubblade på den förbannade jävla skitbrädan och slog sönder en ljushållare som kostar 900... men men...jag ska ta mig till affären och köpa skydd till honom så fort snön smälter så han kan åka..och då är den portad inomhus!! ;)
Och appropå vår...det snöade i morse. Anton utbrast att det måste vara något allvarligt fel, för nu ville han ha vår. Och han har rätt, det räcker baske mig med snö nu! Men å andra sidan har vädret varit jättefint idag, så himla skönt, så det lilla bakslaget i väntan på vår räkas inte!

 


Jag och pakako


Knäppa familjen

Magnus var och hälsade på igår och käkade lite middag med oss. Det som är så skönt både för vår skull och för barnen skull är att vi kan umgås trots att vi separerat. Det funkar till och med skitbra...tills något praktiskt ska göras. Det märkas att vi gått isär och tänker och tycker på olika vis...för det tar inte mer än minuter så kivas vi. Men huvudsaken är att vi trots allt kan umgås med varandra :)
Och att ingen av oss känner att beslutet att gå isär var fel, utan att vi stöttar varandra i att få allt att gå runt istället.

Dag 6 av 7...snart är jag ledig i tre dagar. Ska bli så skönt. Hoppas det är bra väder då också.
Och dessutom imorgon är det bara möte...ifs...bara å bara...det betyder sitta på rumpan hela dagen...det är jag skitdålig på! Jag får ju damp då juh! Vem vill sitta en hel dag? Tiden går sakta, man blir så sömning och sen känns det på kvällen när man kommer hem att man inte är trött på ett bra sätt och det är svårt att sova... neee jag gillart inte, men men det är inte så ofta.
Men jag står ut med det sista dagen för att vara ledig sen...med sovmornar, och goda frukostar... Anton ville ha Bacon och ägg till frukost på lördag så så blire. Och denna helg blir det jag och kidzen...alla män är portade, det räckte förra helgen :) Inte för att det var något fel, utan bara för att det är skönt att bara vara med kidzen ibland:) Ifs kan det bli lite tyst och tomt på kvällen...när de somnat...men men på sätt och vis är det skönt att vara själv emellanåt också. Resten kanske kommer med tiden

http://www.youtube.com/watch?v=Bomv-6CJSfM

Nä annat kallar
Seeya´ll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Ohh videung...det är så mjukt och fint...



VARFÖR Hittar aldrig jag dom...ler... Får springa upp o plocka...



KRAMAR Silla

2010-03-17 @ 23:13:18
Postat av: Hanna A

Hej vännen!!! Vi var iaf inte tröttast på mötet...... ;) Ha en skön ledig helg!!!!!! PussOkram

2010-03-19 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0