yiihooww!

Jag slutar jättetidigt idag...hela dan är nästan kvar när jag slutar...och dan består av sol!!! Yes!!
Så jag funderar faktiskt på om jag ska dra förbi Hemtex, kolla om jag hittar ngn ny gardin till köket, köpa med mig en ny raka hem och putsa fönstren i köket. Välbehövligt, och med hög rockmusik till så till och med roligt. Allre helst då det är klart, snyggt rent och luktar gott. Japp det tror jag ta mej banne mig jag ska göra idag!
Thats a plan!

Sen måste jag laga någon god mat, gärna något det blir mycket av så jag har matlådor några dar framöver, dessutom ska jag planera in en lunch till imorgon, Hannisch kommer å käkar! Funderar på lasagne med sallad och vitlöksbröd. Lasagne är ypperligt i matlåda att värma, det går göra mycket på en gång och det är ju gott!
Sen kanske ngn kycklinggryta eller något...jaaa jag får flundra lite på det.

Men mest av allt är jag lycklig, lycklig lycklig! Och allt bara för att solen skiner och värmer!!
Ibland behövs det inte mycket för att jag ska le och må bra.
En tidig dag på jobbet, sol som skiner, lite skön städning med härlig musik och sen god mat. Det är en jäklans bra dag det må jag säga! ♥

Ha en härlig dag i solen!

http://www.youtube.com/watch?v=Ka4mfderNWM


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Det var faktiskt inte meningen att du skulle bjuda mej på mat.... Men trevligt är det ju alltid iaf!!! Ses i morgon darling!! <3

2010-03-10 @ 16:28:12
Postat av: Divinemarie

Jag vet det, men jag tycker om att laga mat till människor jag älskar:) ses imorgon. Puss

2010-03-10 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0